۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جرارد پیکه در آخرین مصاحبه خودش باز هم مثل همیشه حرفهای جالب و جنجالی را مطرح کرده است.

پيكه: طرفدار مدرن‌سازی داوری در فوتبالم

به گزارش روزنامه خبرورزشی، جرارد پيكه، مدافع جنجالي و پرحاشيه باشگاه بارسلونا، بار ديگر به ميادين ورزشي بازگشته. اگر او در جريان برگزاري يورو 2016 با برنامه پريسكوپ پاسخگوي سؤالات هوادارانش ميشد و گردوخاك زيادي هم به پا كرده بود، حالا در فيسبوك اين كار را انجام داده. او در فيسبوك پاسخگوي سؤالات هوادارانش شده و به بررسي بسياري از سوژهها از جمله بحث داوريها پرداخته است. اين در حالي است كه پيكه بعد از اظهارات جنجالياش در پايان بازي بارسا مقابل اتلتيك در جام حذفي و مقابل ويارئال در لاليگا، با شكايت داوران روبهرو شد. اما او بار ديگر صحبتهايي جنجالي را مطرح كرده كه در اينجا ميتوانيد گزيدهاي از صحبتهاي او را مطالعه كنيد:

 

* داوريها

ما به موضوع داوريها كه بحث داغ روز است نميپردازيم. البته بايد بگويم كه من طرفدار اين هستم كه در فوتبال مدرنسازي انجام شود و مطمئنم كه در نهايت تكنولوژي وارد دنياي فوتبال شده و جايش را محكم خواهد كرد.

 

* فتح تمام جامهاي ممكن

ما براي فتح تمام جامها به مبارزه ادامه خواهيم داد. رئال دو امتياز بيشتر از ما دارد و نبايد فراموش كنيم كه آنها يك بازي كمتر انجام دادهاند اما مطمئنيم كه ميتوانيم قهرمان اين فصل لاليگا شويم.

 

* كوتينيو

پسنديدن و جذب بازيكنان وظيفه باشگاه است ولي ما با آغوشي باز از بازيكنان بزرگ استقبال ميكنيم.

 

* بازي كردن كنار مسي

بازي كردن كنار مسي فوقالعاده است. قطعاً بازي كردن در كنار ساير همتيميهايمان هم همينطور است.

 

* جدايي از بارسا

واقعيت اين است كه اينطور نيست. من اينجا احساس خوشبختي ميكنم. بارسلونا تيم تمام زندگي من است و اميدوارم كه كارنامه ورزشيام را همينجا ببندم.

 

* داوري ويدئويي

اين چيزي است كه در آينده در دنياي فوتبال انجام خواهد شد و فقط بحث زمان انجامش مطرح است. به ويژه در صحنههاي سرنوشتساز لازم و ضروري است. تكنولوژي امري پايهاي و حياتي براي دنياي ورزش است. ما اين را در NBA و يا فوتبال آمريكايي ميبينيم. بحث ديگر اين است كه آيا بايد تكنولوژي در اتفاقات دقايق پاياني به كار گرفته شود و يا در صحنههاي پرحاشيه.

 

* مسي يا رونالدو

همان سؤال هميشگي. جواب من را ميدانيد.

 

* دفاع رو به جلو

اين كار سختيهاي خودش را دارد ولي بعد از سالها حضور در فوتبال حرفهاي به حضور در حملات تيم عادت ميكني و سعي ميكني بهترين كارها را براي تيمت انجام دهي.

 

* حضور در بارسلونا

بودن در بارسا و بازي كردن در كنار بازيكنان بزرگي مثل بازيكناني كه همين حالا در تيممان داريم، حس بينظيري است. ما يكي از بهترين تيمهاي دنيا هستيم و ميتوانيم براي فتح همه جامها خيز برداريم. انگيزههاي زيادي داريم و سعي ميكنيم تا در تمام تورنمنتها به قهرماني برسيم.

 

* ساراگوسا

يك سال حضور در ساراگوسا، سال خيلي زيبايي براي من بود. 19 ساله بودم و اين اولين حضورم در لاليگا بود. سال فوقالعادهاي براي ساراگوسا هم رقم خورد؛ چراكه به رقابتهاي يوفا راه يافتيم. اميدوارم كه اوضاع براي اين تيم بهتر شده و آنها بتوانند دوباره به لاليگا بازگردند و ما هم بتوانيم به لاروماردا برويم.

 

* لاماسيا

لاماسيا هميشه بخشي اساسي براي باشگاه بارسا بوده كه هميشه به دنبال بهترين بازيكنان جوان و بامهارت ميگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی