نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جرارد پیکه در آخرین مصاحبه خودش باز هم مثل همیشه حرفهای جالب و جنجالی را مطرح کرده است.

پيكه: طرفدار مدرن‌سازی داوری در فوتبالم

به گزارش روزنامه خبرورزشی، جرارد پيكه، مدافع جنجالي و پرحاشيه باشگاه بارسلونا، بار ديگر به ميادين ورزشي بازگشته. اگر او در جريان برگزاري يورو 2016 با برنامه پريسكوپ پاسخگوي سؤالات هوادارانش ميشد و گردوخاك زيادي هم به پا كرده بود، حالا در فيسبوك اين كار را انجام داده. او در فيسبوك پاسخگوي سؤالات هوادارانش شده و به بررسي بسياري از سوژهها از جمله بحث داوريها پرداخته است. اين در حالي است كه پيكه بعد از اظهارات جنجالياش در پايان بازي بارسا مقابل اتلتيك در جام حذفي و مقابل ويارئال در لاليگا، با شكايت داوران روبهرو شد. اما او بار ديگر صحبتهايي جنجالي را مطرح كرده كه در اينجا ميتوانيد گزيدهاي از صحبتهاي او را مطالعه كنيد:

 

* داوريها

ما به موضوع داوريها كه بحث داغ روز است نميپردازيم. البته بايد بگويم كه من طرفدار اين هستم كه در فوتبال مدرنسازي انجام شود و مطمئنم كه در نهايت تكنولوژي وارد دنياي فوتبال شده و جايش را محكم خواهد كرد.

 

* فتح تمام جامهاي ممكن

ما براي فتح تمام جامها به مبارزه ادامه خواهيم داد. رئال دو امتياز بيشتر از ما دارد و نبايد فراموش كنيم كه آنها يك بازي كمتر انجام دادهاند اما مطمئنيم كه ميتوانيم قهرمان اين فصل لاليگا شويم.

 

* كوتينيو

پسنديدن و جذب بازيكنان وظيفه باشگاه است ولي ما با آغوشي باز از بازيكنان بزرگ استقبال ميكنيم.

 

* بازي كردن كنار مسي

بازي كردن كنار مسي فوقالعاده است. قطعاً بازي كردن در كنار ساير همتيميهايمان هم همينطور است.

 

* جدايي از بارسا

واقعيت اين است كه اينطور نيست. من اينجا احساس خوشبختي ميكنم. بارسلونا تيم تمام زندگي من است و اميدوارم كه كارنامه ورزشيام را همينجا ببندم.

 

* داوري ويدئويي

اين چيزي است كه در آينده در دنياي فوتبال انجام خواهد شد و فقط بحث زمان انجامش مطرح است. به ويژه در صحنههاي سرنوشتساز لازم و ضروري است. تكنولوژي امري پايهاي و حياتي براي دنياي ورزش است. ما اين را در NBA و يا فوتبال آمريكايي ميبينيم. بحث ديگر اين است كه آيا بايد تكنولوژي در اتفاقات دقايق پاياني به كار گرفته شود و يا در صحنههاي پرحاشيه.

 

* مسي يا رونالدو

همان سؤال هميشگي. جواب من را ميدانيد.

 

* دفاع رو به جلو

اين كار سختيهاي خودش را دارد ولي بعد از سالها حضور در فوتبال حرفهاي به حضور در حملات تيم عادت ميكني و سعي ميكني بهترين كارها را براي تيمت انجام دهي.

 

* حضور در بارسلونا

بودن در بارسا و بازي كردن در كنار بازيكنان بزرگي مثل بازيكناني كه همين حالا در تيممان داريم، حس بينظيري است. ما يكي از بهترين تيمهاي دنيا هستيم و ميتوانيم براي فتح همه جامها خيز برداريم. انگيزههاي زيادي داريم و سعي ميكنيم تا در تمام تورنمنتها به قهرماني برسيم.

 

* ساراگوسا

يك سال حضور در ساراگوسا، سال خيلي زيبايي براي من بود. 19 ساله بودم و اين اولين حضورم در لاليگا بود. سال فوقالعادهاي براي ساراگوسا هم رقم خورد؛ چراكه به رقابتهاي يوفا راه يافتيم. اميدوارم كه اوضاع براي اين تيم بهتر شده و آنها بتوانند دوباره به لاليگا بازگردند و ما هم بتوانيم به لاروماردا برويم.

 

* لاماسيا

لاماسيا هميشه بخشي اساسي براي باشگاه بارسا بوده كه هميشه به دنبال بهترين بازيكنان جوان و بامهارت ميگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی