نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سپاهان گفت: استقلال بسیار خوب و بانشاط بود و می توانست برنده شود.

ویسی: استقلال می توانست برنده شود

عبدالله ویسی در نشست خبری پایان مسابقه تیم های استقلال خوزستان و سپاهان اظهار داشت: ما شاهد یک بازی پراسترس بودیم. در نیمه اول اصلا در حد نام سپاهان نبودیم. می توانستیم دو سه گل بخوریم. اما شانس یار ما بود. در نیمه دوم بهتر بودیم ولی این بار گل خوردیم. در خانه حریف دریافت یک امتیاز برایمان خوب است.

وی افزود: استقلال بسیار خوب و بانشاط بود و می توانست برنده شود.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: اگر در بیرون حریف امتیاز بگیریم و در خانه ببریم می توانیم جبران کگنیم. در هقفته آینده با کسب امتیاز کامل می توانیم مطابق برنامه پیش برویم. البته 6-5 امتیاز عقب هستیم و اگر یک بازی را در خارج خانه ببریم می توانیم جبران کنیم.

ویسی تصریح کرد:صددرصد هر دو تیم برای برنده شدن بازی می کردند. بچه ها توانایی خود را نشان دادند و این نشان از استرس می داد. وقتی برای برد بازی کنید و موقعیت ها را از دست دهید این مساله استرس را بیشتر می کند. استقلالی ها در خانه خود و مقابل تماشاگران استرس بیشتری داشتند. می توان گفت در مجموع بازی موقعیت هایمان مساوی بود.

وی در ارتباط با داوری بیان کرد: هرگز در ارتباط با داوری صحبت نکرده ام. نه حالا و نه قبلا

ویسی اذعان داشت: به جز ده دقیقه آخر که بازی خوب بود، می توانست بهتر باشد ولی تساوی عادلانه بود. حالا اگر ما هم از آخر بازی بهتر استفاده می کردیم شاید برنده می شدیم.

وی درباره احساس خود از حضور در این  بازی و شهر اهواز خاطرنشان کرد: اینجا شهر من است و زندگی و ایل و تبار من اینجاست. مگر می شود اینجا را دوست نداشته باشم.

سرمربی سپاهان در این باره که آیا از نتایج تیم راضی است یا خیر بیان کرد: سپاهانی ها از من خواستند که خون جدیدی در رگهای سپاهان تزریق کنم. اگر ما بالای جدول بودیم و بعد نزول می کریدم این معنای سقوط بود ولی ما در نیم فصل او در پایین جدول بودیم. ما در بالای جدول می مانیم و قطعا تلاش خود را می کنیم که در بین سه تیم بالای جدول بمانیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی