نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرور جپاروف معرفت به خرج داده و به منصوریان گفته حتی در صورت پابرجا ماندن محرومیت استقلال از نقل و انتقالات زمستانی، در این تیم می‌ماند اما دیروز از یک منبع موثق شنیدیم ازبک‌ها به کاپیتان تیم ملی کشورشان دستور داده اند اگر قرار است در استقلال فقط تمرین کند، قراردادش را با این تیم فسخ کرده و به ازبکستان برگردد چرا که سرمربی تیم ملی معتقد است او باید در رقابت‌های باشگاهی بازی کند.

دستور فوری از  ازبکستان به خرید جدید استقلال

به گزارش خبرورزشی، باشگاه استقلال در تلاش است حكم فیفا را درباره محرومیتشان در نقل و انتقالات زمستانی بشكند و مجوز بازی آندو و جپاروف را بگیرد.

 با وجود آنكه استقلال در خط میانی بازیكنان خوبی داشت اما منصوریان تصمیم گرفت برای قدرت بخشیدن به كمربند میانی و پر كردن نیمكت رزروش، این دو بازیكن را جذب كند.

با وجود تلاشهای استقلال برای شكستن رای، بعضیها اعتقاد دارند فیفا از حكم خود عقبنشینی نمیكند.

اگر این اتفاق رخ دهد، آندو و جپاروف باید به فكر حضور در تیمهای جدیدی باشند؛ به ویژه دومی. جپاروف كاپیتان تیم ملی ازبكستان است و به زودی باید در مرحله برگشت رقابتهای نهایی جام جهانی، برای این تیم به میدان برود. بیشك بازی نكردن به ضرر او خواهد شد و آمادگیاش را از دست میدهد. به همین دلیل جپاروف شدید نگران است و میخواهد هرچه زودتر تكلیفش روشن شود. اگر بنا به جدایی باشد، جپاروف قصد دارد از باشگاه استقلال غرامتی بگیرد و برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی