۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی استقلال امروز در نشست خبری دیدار مقابل پیکان در قسمتی از صحبت هایش درباره رای فیفا در محرومیت استقلال از نقل و انتقالات به اظهار نظر پرداخت.

منصوریان: امیدوارم توطئه ای در کار نباشد

به گزارش خبرورزشی، منصوریان با اشاره به این رای توضیحاتی ارائه داد:

رای فیفا شکسته نمی شود

ما دو موضوع در پیش داریم، نخست اینکه امیدواری به وجود آمده که بعد از نقل و انتقالات با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فیفا بازیکن آزاد جذب کنیم، دومین مسئله رای فیفا است که بعید است شکسته شود. بنابراین شاید این شانس را داشته باشیم که بتوانیم پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فیفا 2 بازیکن آزاد جذب کنیم.

این اتفاقات در استقلال بی سابقه نیست

میدانم هواداران استقلال از این اتفاق ناراحت هستند اما این اتفاقات در باشگاه استقلال بیسابقه نیست. با رضا افتخاری صحبت کردم و گفتم که با جدیت باید مسیرمان را ادامه دهیم. امروز مهم این است که یک بار برای همیشه جلوی این اتفاقات گرفته شود. ما باید در بخش بینالملل و حقوقی باشگاه بازنگری داشته باشیم، افراد حوزه بینالملل و حقوقی باشگاه میتوانند آدمها را از خیلی از اتفاقات باخبر کنند، فوتبال ما در این حوزه نیاز به بازنگری دارد.

نقل و انتقالات تمرکز ما را گرفت

منکر این موضوع نمیشوم که بخشی از تمرکز ما را گرفته است. خبر خوبی نشنیدیم و اتفاق خوبی نبود. صبح امروز با رضا افتخاری جلسه داشتم و اعلام کردم که با عواملی که باعث این اتفاق شدند، قطع به یقین برخورد شود. افتخاری قرار است با این افراد برخورد کند. با جذب 2 بازیکن فضای با نشاطی به تیم اضافه شد اما این خبر، خبر خوبی نبود، به دنبال این هستیم که چه خبری از فیفا به دست ما میرسد.

توطئه علیه سرمربی استقلال؟

نمیتوانم پاسخ درستی به جواب شما بدهم. نمیدانم چرا این سنگها جلوی پای من گذاشته میشود. امیدوارم صحبتهای شما صحت نداشته باشد حتی فکر کردن به این موضوع هم درست نیست. من با افتخاری جلسه داشتم و گفتم که به شدت با عواملی که کوتاهی کردند برخورد شود. باشگاه استقلال هواداران زیادی دارد و این اتفاقات در شأن آنها نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی