۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال می گوید با صحبت‌هایی که با کی‌روش داشته او با قدرت کارش را در تیم ملی ادامه می‌دهد.

تاج وضعیت نهایی کی‌روش را مشخص کرد

مهدی تاج گفته است: با صحبتهایی که با کیروش داشتم او با قدرت کارش را در تیم ملی ادامه میدهد.

به گزارش خبرورزشی، مهدی تاج در برنامه نبض ورزش شبکه خبر گفته است: کیروش در ایران است و از سهشنبه گذشته تا دیروز سه جلسه را برگزار کردیم و نمیدانم این اخبار کذب از کجا میآید که او در ایران نیست. ما در ابتدا دو تقویم داشتیم که به باشگاه ارائه داده و انتظارمان این بود که بعد از فیکس شدن دیگر مورد اعتراض باشگاهها قرار نگیرد و این در حالی است که تیم ملی نسبت به همه حریفانش اردوی کمتری را برگزار میکند.

وی ادامه داد: اعتراضها باید از طریق مدیرعامل باشگاهها به فدراسیون برسد که ما هم 7 روزه به آن جواب میدهیم اما در قضیه اخیر مسیر اعتراض عوض شد و با رسانهایی شدن آن مشکلاتی ایجاد کرد. این در حالی است که ما در ادامه لیگ حتی به خاطر شرایط تیمهای آسیایی رقابتهای لیگ برتر را تعطیل خواهیم کرد چون این تیمها تحت فشار بودند.

تاج با اشاره جلساتش با سرمربی تیم ملی در این چند روز گفته است: طی این چند روز 20 ساعت با کی روش صحبت کردهام و او گفت با قدرت به کارش ادامه میدهد ضمن اینکه اعتقاد داشت که به اینجا نیامده با خودمان بجنگند بلکه آمده تا با قطر و کره بجنگد. هرچند که این جنگ وجود داشته اما آغازگر آن مهم است که کیروش نبود.

تاج همچنین گفته است: الان شرایط عادی شده و خبری از بیانیهها نیست با این حال برخیها عجله دارند و به عواقبش کاری ندارند اما تعجیل نکردیم و سر فرصت حرفهای کیروش را شنیدیم با این حال همه بر این باورند که بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم کنیم.کیروش توقع ندارد اگر برنامهای بسته شده حالا درست یا غلط، در ادامه این برنامه با خلل مواجه شود. الان هم طبق جدول برنامهها را پیش میبریم اما اگر شرایط فراهم نشود مسیر فیفادی را در پیش میگیریم که مسیر خطرناکی است. کیروش میگوید اگر قرار است دعوا شود همان 3 روز جلوتر بازیکنان را دعوت خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی