نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اردوی تیم ملی وزنه‌‌برداری بدون كیانوش رستمی شروع شد. سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی كار جدی را برای سال پرترافیك از جمعه استارت زد.

شروع اردوی تيم ملی وزنه‌‌برداری بدون كيانوش

به گزارش روزنامه خبرورزشی با حضور 14 وزنهبردار اردوی دوم و پنج المپیكی اما ظاهراً از جمع المپیكیها، كیانوش رستمی قهرمان ریو به خاطر پافشاری روی حرفش برای تمرین به تنهایی پا به اردو نگذاشته است. اگرچه شورای عالی فنی فدراسیون هم با تصویب آییننامه اردو، بر تمرین همه وزنهبرداران، زیر نظر كادر فنی تأكید دارد اما ظاهراً كیانوش رستمی با این كار جنگ قدرت را شروع كرد. با این حال سرمربی تیم ملی از جواب صریح به حضور یا عدم حضور رستمی طفره میرود. او میگوید: «شورای عالی فنی فدراسیون به تازگی آییننامه حضور وزنهبرداران در اردوی تیم ملی را تصویب كرده كه وظایف هر وزنهبردار هنگام حضور در اردو مشخص شده است. در این آییننامه اسم هیچ وزنهبرداری آورده نشده است، تنها وزنهبرداران باید با امضای آن و پایبندی به مفاد آن احترام بگذارند. هر وزنهبردار اردونشین باید این آییننامه را امضا كند، وگرنه به فدراسیون اطلاع داده میشود.»

انوشیروانی درباره وزنهبرداران اردونشین میگوید: «در اردوی سوم تیم ملی 20 وزنهبردار حضور دارند كه پنج نفر آنها ملیپوشان المپیكی هستند و بقیه هم وزنهبردارانی هستند كه پتانسیل پوشیدن دوبنده تیم ملی را دارند.»

او تركیب تیمش را برای قهرمانی آسیا و كشورهای اسلامی 20 روز دیگر معرفی میكند: «ما با پایان لیگ در اوایل اسفندماه به میزبانی اهواز كه با همه ملیپوشان برگزار میشود، تركیب تیم ملی را برای قهرمانی آسیا و بازیهای كشورهای اسلامی انتخاب میكنیم.»

سرمربی تیم ملی وزنهبرداری از عملكرد جوانان در هفته چهارم لیگ راضی است: «وزنهبرداران جوانی مثل علی داودی و رضا بیرالوند كه شاگردانم در تیم جوانان بودند، نمایش خوبی در این هفته داشتند. من به كادر فنی جدید تیم ملی برای آماده كردن این وزنهبرداران تبریك میگویم.»

انوشیروانی در باره عملكرد سهراب مرادی و كیانوش رستمی دو چهره طلایی المپیك هم میگوید: «سهراب مرادی به خاطر تمرین خوب بعد از المپیك ریو و انگیزه بالا، در دسته 105 كیلو، حد نصابهای خوبی ثبت كرد. سهراب یك وزنهبردار حرفهای و قابل احترام است كه برای المپیك 2020 آماده میشود. البته او در دسته 94 كیلوگرم میماند. كیانوش رستمی بعد از المپیك نیاز به ریكاوری داشت. او وزنهبردار خوبی است و اگر به خوبی تمرین كند به روزهای اوجش برمیگردد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی