نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لالیگای اسپانیا امروز و امشب با حرارت خاصی دنبال خواهد شد.

صدر جدول لاليگا جابه‌جا می‌شود؟

به گزارش روزنامه خبرورزشی، هفته بيستم رقابتهاي لاليگا در حالي از جمعه شب با بازي تيمهاي اوساسونا و مالاگا پيگيري شده كه ديدارهاي مهم، امروز برگزار ميشود. در ابتدا بارسلونا در ورزشگاه بنيتو ويامارين به مصاف بتيس ميرود و سپس رئالمادريد از سوسيهداد پذيرايي ميكند. ديدارهايي كه احتمال دارد صدر جدول را دستخوش تغيير كند.

 

بتيس بارسلونا

بارسلونا با پيروزي پر گل 5 بر 2 مقابل سوسيهداد (حريف امروز رئالمادريد) با انگيزه مضاعف به ويامارين قدم ميگذارد. آبيواناريها اين روزها در شرايط خوبي به سر ميبرند و اگرچه در جدول رقابتهاي لاليگا سوم هستند اما با رئاليها 2 امتياز بيشتر اختلاف ندارند. مشكل بارسلونا عدم نتيجهگيري در بازيهاي خارج از خانه اين فصل است. آنها در 4 بازي خارج از خانه اخير خود 2 مساوي، يك شكست و تنها يك برد كسب كردهاند. با اين حال پيروزي در اين ديدار براي آبيواناريها به شدت اهميت دارد چراكه پلي است براي رسيدن به صدر جدول (در صورت لغزش رئال). در طرف مقابل اما بتيس آمار خوبي در بازيهاي خانگي دارد. آنها با تساوي هفته گذشته مقابل اسپورتينگ خيخون توانستهاند 3 پيروزي و 2 تساوي در 5 بازي اخير خانگيشان دشت كنند. البته بتيسيها نميتوانند خاطرات بد شكست 6 بر 2 ابتداي فصل را فراموش كنند. بتيس براي اين ديدار با لشكري از مصدومان از جمله خواكين، گوتيرس، سانابريا و براساناچ روبهرو است. همچنين حضور كارلوس در هالهاي از ابهام قرار دارد و مندي به دليل شركت در جام ملتهاي آفريقا قادر به همراهي تيمش نخواهد بود. اوضاع در اردوي تيم مهمان هم تعريفي ندارد و بارسلونا با غيبت بوسكتس، رافينيا و اينيستا روبهرو است.

تركيب احتمالي

بتيس: آدان، ناوارو، كابررا، پزلا، دونك، دورميسي، مارتين، پترس، كبايوس، زوزوليا و كاسترو

بارسلونا: تراشتگن، ويدال، ماسچرانو، آلبا، اومتيتي، راكيتيچ، گومز، توران، نيمار، مسي و سوارس

 

رئالمادريد سوسيهداد

استارت فراز و نشيبهاي رئالمادريد از آغاز سال 2017 كليد خورد و تا همين چند روز پيش هم ادامه داشت. رئاليها از جامحذفي كنار رفتند تا ديگر اميدي به فتح سهگانه نداشته باشند. آنها از 5 بازي اخير خود 2 تساوي، 2 شكست و تنها يك پيروزي به دست آوردهاند. در كنار حذف از كوپا دلري، كهكشانيها به سويا هم باختند تا صداي پاي تيمهاي دوم و سوم جدول بيشتر شنيده شود. دغدغه اين روزهاي زيدان تعداد بالاي مصدومانش است كه باعث شده نتواند تيم را آنطور كه ميخواهد ارنج كند. پهپه، مارسلو و دني كارواخال در خط دفاعي، لوكا مودريچ در وسط زمين و گرت بيل در فاز هجومي همگي غايبان سرشناس اين روزهاي رئالمادريد هستند. ضمناً بايد خامس رودريگس را هم به اين ليست اضافه كرد. رئال اگر دوست ندارد كه اوضاع با از دست دادن صدر جدول از اين هم بدتر شود، بايد در سانتياگو برنابئو پيروز شود. در طرف مقابل سوسيهداد در شرايط خوبي به سر ميبرد (اگر شكست 5 بر 2 آنها در جامحذفي مقابل بارسلونا را ناديده بگيريم). سوسيهداد در جدول لاليگا با 35 امتياز در مكان پنجم قرار دارد و اگر موفق به كسب اين 3 امتياز خارج از خانه شود ميتواند تا رتبه چهارم بالا بيايد. اوزه بيو ساكريستين، سرمربي سوسيهداد كه فصل گذشته هدايت تيم دوم بارسلونا را برعهده داشت، براي اين مسابقه يك محروم و يك مصدوم به نامهاي ايمانول و يوري برچيچه دارد.

تركيب احتمالي

رئالمادريد: ناواس، دنيلو، راموس، واران، كاسميرو، كوئنترائو، كروس، كواچيچ، رونالدو، واسكز و بنزما

سوسيهداد: گرونيمو، آريتس، اينيگو، ناواس، هكتور، سوروتوسا، ايارامندي، اويارسابال، پريتو، ولا و ويليان

 

اسپانيول سويا

به جز رئالمادريد و بارسلونا، تيم دوم جدول يعني سويا هم امروز بازي دارد و مهمان اسپانيول است. سويا كه با 42 امتياز تنها يك پله از كهكشانيها عقب است اين شانس را دارد تا با پيروزي و البته لغزش رئالمادريد، كاملاً چراغ خاموش صدر جدول را به خود اختصاص دهد. اتفاقي كه اگر رخ دهد نام خورخه سمپائولي، سرمربي اين تيم و همچنين بازيكنانش را در تاريخ باشگاه باسكي جاودانه خواهد كرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی