۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به حکم فیفا و محرمیت استقلال از خرید بازیکن، امید نور افکن در روزهای بحرانی آبی های پایتخت جواب اعمتماد کادر فنی را به خوبی در زمین مسابقه داده است.

امید جدید خط هافبک استقلال

به گزارش خبرورزشی، امید نورافکن ازیکن جوان استقلال در دیدار مقابل پیکان بسیار موثر برای استقلال بازی کرد و نظر همه را به خود جلب کرد. نور افکن فصل پیش هم زیر نظر مظلومی در پست دفاع چپ برای آبی پوشان بازی های نسبتا خوبی را به نمایش گذاشت. او در هفته های ابتدایی این فصل به دلیل شرکت در تمرین تیم ملی جوانان مورد غضب منصوریان بود و در چند بازی پیاپی حتی اسمش در لیست ۱۸ نفره استقلالی ها نیز قرار نمی گرفت.

امید نورافکن در این فصل تنها در ۵ بازی برای استقلال به میدان رفته است. اما در دو بازی گذشته استقلال در پست هافبک دفاعی به خوبی درخشید و حالا می توان گفت خود را به سرمربی تمیش تحمیل کرده است. امید در بازی مقابل پیکان گل دوم تیمش را به زیبایی به ثمر رساند و در میان میدان بسیار درگیرانه، فیزیکی و موثر بازی کرد.

پست هافبک دفاعی یکی از حساس ترین پست ها در هر تیمی است. پستی که به طور معمول هیچ سر مربی حاضر به ریسک کردن سر آن و بازی دادن به بازیکن جوان ۱۹ ساله نیست. اما امید نورافکن به خوبی جواب اعتماد کادر فنی را داده است.

بازی دادن به به یک بازیکن جوان در پست مهمی چون هافبک دفاعی حتی در فوتبال اروپا نیز کمیاب است. مشهورترین بازیکن اروپایی که در سال های گذشته توانست در سن بسیار کم در پست هافبک دفاعی بدرخشد مارکو وراتی ایتالیایی بازیکن کنونی پاری سن ژرمن است که در ۱۹ سالگی ستاره خط میانی تیمش شد.

امید نورافکن در مجموع ۴۷۵ دقیقه برای آبی پوشان به میدان رفته است اما حتی یک کارت زرد هم دریافت است. نکته ای که با توجه به پست هافبک دفاعی و درگیری های میانه میدان آمار بسیار خوبی برای این بازیکن جوان است. نورافکن با توجه به سن و سالش می تواند یک هافبک دفاعی بسیار خوب برای سال های آینده استقلال باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی