۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتباليست‌های مشهور این روزها به مسائل دیگری به جز بازی فوتبال اهمیت می‌دهند که یکی از مهم‌ترین آنها مدل مو است.

فوتباليست‌های كاكل به‌سر!

به گزارش روزنامه خبرورزشی، مستطيل سبز، حالا فقط جايي نيست كه بازيكنان فوتبال به فوتبال بازي كردن فكر كنند. بسياري ستارههاي دنياي فوتبال هميشه سعي كردهاند براي خودشان سبك خاصي داشته باشند و در اين بين چيزي كه بيش از همه جلب توجه ميكند مدل موي بازيكنان است. شايد شاخصترين چهره در اين زمينه در حال حاضر پل پوگبا باشد كه تغيير مداوم مدل موهايش باعث شده برخي از بزرگان دنياي فوتبال نسبت به اين كار او معترض شوند. بعضي از بازيكناني كه اخيراً با مدل موهاي عجيبشان همه را شگفتزده كردهاند را معرفي خواهيم كرد.

 

آلبرتو مورنو

مدافع چپ اسپانيايي ليورپول از سال 2014 كه به جمع سرخپوشان مرسيسايد پيوست پيش از اينكه در بازي پيشرفت كند در كشف مدل موهاي جديد موفق بوده! او كه در حال حاضر موهاي خودش را بلوند كرده، چندي پيش حجم بسيار كمي از موهايش را از پشت بسته بود به شكلي كه اگر او را نميشناختيد خيال ميكرديد با يك معتاد روبهرو شدهايد. مورنو خيلي زود دل از اين مدل موي خندهدار خودش كند.

 

ايوان پريشيچ

ستاره اينترميلان در يورو 2016 همراه با تيم ملي كرواسي به خوبي به چشم آمد. البته اين به چشم آمدن تنها به دليل عملكردش نبود بلكه او سعي كرد تعصب خودش به كشورش را با درآوردن نقشه كرواسي در طرح قرمز و سفيد شطرنجي پرچم كرواسي كه طرح پيراهن تيمشان هم به همين شكل است، نشان دهد. در جام ملتهاي اروپا حتي مدل موي كريس رونالدو هم كمتر از مدل موي پريشيچ مورد توجه قرار گرفت.

 

پل پوگبا

ستاره منچستريونايتد تقريباً در هر بازي يك طرح جديد روي سر خودش پياده ميكند! پوگبا احتمالاً بيش از اينكه در كمپ تمريني منچستريونايتد حضور داشته باشد پيش آرايشگر مخصوص خودش است و نقشي جديد روي موهايش ميكشد. برخي اوقات طرحهايي كه روي سر او ميبينيم بيربط هم به بازي بعدي نيست.

 

يوليان بومگارتلينگر

هافبك اتريشي بايرلوركوزن مدل مويي شبيه مدل موي زنان دارد. شايد اگر او را از پشت ببينيد فكر كنيد با يك خانم طرف هستيد كه ساعتها وقت خودش را در آرايشگاه گذرانده تا موهايش را بدين شكل فِر كند. ظاهراً بومگارتلينگر قصد ندارد موهاي فرفري خودش را كوتاه كند و به همين سبك عجيب رضايت داده.

 

آرتورو ويدال

ستاره شيليايي بايرنمونيخ هم دستكمي از پل پوگبا ندارد. شايد در نگاه اول فكر كنيد مدل موي آرتورو ويدال همان مدل موي هميشگي است اما او هر از گاهي نقش و نگار روي آن را تغيير ميدهد و اصولاً يه دسته مو مثل كاكل خروس وسط سرش دارد! ويدال حتي برخي اوقات مدل موي پسر كوچكش را با مدل موي خودش سِت ميكند.

 

استفان الشعراوي

مهاجم تيم رم از همان روزهاي ابتدايي كه مطرح شد مدل موي عجيبي داشت. الشعراوي در زمين با موهاي كاكلگونه خودش به خوبي مشخص است. هميشه از خودمان بايد بپرسيم او چه چيزي به موهاي بلندش ميزند كه در طول 90 دقيقه بازي تغيير نميكند. مدل موهاي او بيشتر به مدل موي كودكان شبيه است.

 

راجا ناينگولان

هافبك بلژيكي رم در كشور خودش به دليل تيپ و ظاهر عجيبش يك مرتبه حتي به عنوان مجرم خياباني مورد بازجويي قرار گرفته است. كاكل آرتورو ويدال هميشه روي سر ناينگولان هست با اين تفاوت كه او موهاي خودش را بلوند ميكند. ناينگولان هم از آن دسته بازيكناني است كه در زمين از فاصله دور از ديگران به خوبي قابل تشخيص است.

 

رومن زوزوليا

مهاجم اوكرايني رئالبتيس اسپانيا مدل مويي شبيه به مردان ميانسال دارد كه موهاي خودشان را از دست دادهاند! شايد او خيلي زود دوست داشته تبديل به كسي شود كه كچل شده. شايد هم براي سرگرم كردن بقيه در آرايشگاه خودش را به اين شكل درآورده است.

 

ديميتري توربينسكي

مشخص نيست هافبك تيم كراسنودار روسيه ميخواسته موهايش شبيه به ژوليوس سزار شود يا اينكه مادر او با گذاشتن كاسه بر سرش سعي كرده تنها دور موهاي ديميتري را كوتاه كند! مدل موهاي توربينسكي كاملاً شبيه به موهاي يك بچه مدرسهاي دارد. با يادآوري اينكه توربينسكي با چنين شكل و شمايلي 32 ساله است تعجب خواهيد كرد.

 

مارِك همشيك

ستاره ناپولي را از همان ابتدا به شكلي ديديم كه ترسناك بود. اين بازيكن اهل اسلوواكي با يك عينك بيشتر شبيه به خوانندههاي عجيب و غريب خواهد شد. شاديهاي پس از گل او كه با داد زدن همراه است مارِك را عجيبتر هم ميكند. موهاي همشيك به اندازه كافي سر او را بلند كرده و هر دفعه آن را بلندتر از قبل هم ميكند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی