نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان چاپکوئنسه سفری هوایی را پس از فاجعه تلخ پشت سر گذاشتند.

سفر هوایی چاپكوئنسه و سورپرايز ژاوی

به گزارش روزنامه خبرورزشی، كاروان باشگاه چاپكوئنسه حدوداً 2 ماه بعد از سانحه تراژيك سقوط هواپيماي حامل بازيكنان و مربيان و مديران اين باشگاه، بار ديگر سوار بر هواپيما عازم يك سفر هوايي ديگر شد. روز سهشنبه كاروان باشگاه چاپكوئنسه سوار بر هواپيماي خطوط هوايي آويانكا به سانتا كاتارينا سفر كردند تا با توبارائو روبهرو شوند.

 

هواپيماي حامل اين كاروان ساعت 14:15 روز سهشنبه از فرودگاه چاپكو برخاست و ساعت 15:17 در مقصد فرود آمد. اين پرواز كاملاً آرام و بدون دغدغه انجام شد و اكثر بازيكنان تيم در طول پرواز به خواب فرو رفتند. داگلاس گرولي يكي از بازيكنان چاپكوئنسه در اين باره و با يادآوري سانحه 2 ماه پيش گفت: «آن اتفاق رخ داده، يك تراژدي بزرگ بود كه حالا ديگر به گذشته پيوسته. بايد به زندگي ادامه دهيم. همه سفر ميكنند تا به جايگاه ما برسند. ما به اين سفر كردنها عادت كردهايم و زندگي همين است. همه چيز در طول پرواز كاملاً آرام بود و ما مطمئن بوديم كه ميتوانيم بازي خوبي را برگزار كنيم.»

 

شركت تيم زير 17 سال چاپكوئنسه در تورنمنتي در دوحه

تيم زير 17 سال چاپكوئنسه به دعوت مقامات قطري به اين كشور سفر كرد و در تورنمنتي به نام الكاس كه در شهر دوحه برگزار ميشود حضور يافت. در جريان اين سفر بود كه ژاوي ارناندس بازيكن سابق بارسلونا كه در حال حاضر در قطر زندگي ميكند و براي يكي از تيمهاي اين كشور توپ ميزند، هديه ويژهاي به بازيكنان جوان اين تيم داد. او براي هر يك از اين بازيكنان، يك توپ آديداس را امضا كرد و شخصاً به تكتك آنها و تمام اعضاي اين باشگاه هديه كرد.

 

در اين تورنمنت، تيم زير 17 سال چاپكوئنسه مغلوب رئالمادريد شد. كاروان اين تيم برزيلي به دعوت شخصي شيخ حمدبن خليفه بن احمد الثاني كه اخيراً به اين شهر برزيلي سفر كرده بود، براي شركت در اين تورنمنت دعوت شده بود.

 

مقامات قطري شخصاً تمام هزينه سفر كاروان اين تيم برزيلي به كشورشان را پرداخت كردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی