نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسا و اتلتیکو امشب در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت تا اولین فینالیست جام‌حذفی اسپانیا مشخص شود.

روخی‌بلانكو در پی شكستن طلسم نوكمپ

به گزارش روزنامه خبرورزشی، امشب در ديداري كه از ساعت 23:30 در ورزشگاه نوكمپ برگزار خواهد شد، اولين فيناليست رقابتهاي جامحذفي اسپانيا موسوم به كوپادلري مشخص ميشود. بارسلونا با برتري 2 بر يك در ديدار رفت برابر اتلتيكومادريد شانس بيشتري براي راهيابي به فينال خواهد داشت.

 

بارسلونا؛ يك قدم تا فينال

بارساييها هنوز هم حرف از قهرماني در لاليگا ميزنند اما خودشان هم ميدانند كه با توجه به دو بازي كمتر رئالمادريد نميتوانند دلخوش به فاصله يك امتيازي باشند. شانس گرفتن جام در كوپادلري به مراتب براي شاگردان انريكه بيشتر خواهد بود و آبيواناريها ميتوانند با قهرماني مجدد در اين رقابتها حداقل يك جام داخلي در فصل جاري كسب كنند. بسياري برنده ديدار بارسلونا و اتلتيكو را قهرمان جامحذفي ميدانند و البته اين فرضيه به واقعيت بسيار نزديك است. گرفتن نتيجه در ويسنته كالدرون كار سختي بود كه به خوبي كاتالانها از پس آن برآمدند. با اتكا به ليونل مسي كه باز هم اوج گرفته، بارسا در مادريد 2 گل زد و حريف بايد امشب حداقل 2 گل وارد دروازه شاگردان انريكه كند. در صورتي كه بارسلونا فيناليست شود، چهارمين حضور متوالي آنها در فينال خواهد بود.

 

اتلتيكومادريد؛ كار سخت در نوكمپ

اتلتيكو هم وضعيت تقريباً مشابهي با بارسلونا دارد با اين تفاوت كه بيشتر از رقيب امشب بايد براي رسيدن به موفقيت تلاش كند. تيمِ ديگو سيمئونه اين فصل افت محسوسي داشته و در لاليگا هم رقيب رئالمادريد و بارسلونا براي قهرماني محسوب نميشود. تنها انگيزه روخيبلانكو در لاليگا كسب سهميه ليگ قهرمانان اروپاست؛ جايي كه هميشه براي تيمهاي بزرگ دردسرساز شدهاند. در ديدار رفت كوپادلري نتيجه دلخواه خودشان را نگرفتند و از جايي ضربه خوردند كه هميشه نقطه قوتشان بود، يعني خط دفاع. دريافت 2 گل در ويسنته كالدرون كار اتلتيكو را سخت كرده و براي زدن 2 گل در نوكمپ بايد هجومي بازي كنند كه برخلاف سبك بازي هميشگيشان است. در سمت مقابل ضدحملات بارسا با MSN خطرناك خواهد بود و سيمئونه نميتواند تاكتيك ريسكي براي اين بازي انتخاب كند. در هر صورت آخرين تير تركش اتلتيكو براي گرفتن جام امشب در نوكمپ پرتاب خواهد شد.

 

مصدومان و محرومان

بارسلونا همچنان آندرس اينيستا و سرخيو بوسكتس را به دليل مصدوميت در اختيار ندارد. برخورد شديد رافينيا با تراشتگن هم اين بازيكن برزيلي را از ميادين دور كرد. لوكاس دينيه ديگر آسيبديده بارساست كه شايد در بازي امشب حاضر نباشد. اتلتيكو همچنان چند بازيكن مهم خودش را به دليل مصدوميت از دست داده. يان اوبلاك، تياگو، خوسه خيمنس و آگوستو فرناندس آسيبديدههاي روخيبلانكو هستند.

 

آخرين جدال

ديدار رفت نيمهنهايي جامحذفي هفته گذشته با برتري 2 بر يك بارسلونا به پايان رسيد.

 

 آمار بازي

39) بارسلونا در صورتي كه موفق شود امشب به فينال برسد، براي مرتبه سيونهم در فينال حاضر خواهد شد. آنها 28 مرتبه هم قهرمان شدهاند.

20) اتلتيكومادريد اگر بتواند بارسا را از پيشرو بردارد، براي بيستمين مرتبه فيناليست ميشود. روخيبلانكو 10 مرتبه قهرمان شده است.

6) در 6 بازي اخير دو تيم اتلتيكو فقط يك مرتبه در ليگ قهرمانان اروپا بارسا را شكست داده و بارسا 4 ديدار را با پيروزي پشت سر گذاشته.

9) بارسلونا پس از باخت در اولين بازي سال 2017 در مرحله يكهشتم جامحذفي در 9 بازي بعدي در تمامي رقابتها شكست نخورده است.

2) اتلتيكومادريد در سال 2017 دو شكست داشته كه هر دو در جامحذفي و در خانه بوده است.

24) بارسلونا در 24 بازي از 25 ديدار اخيرش در كوپادلري نباخته است.

16) بارسلونا در 16 بازي آخرش در تمامي رقابتها در نوكمپ مقابل اتلتيكومادريد شكست نخورده است.

 

تركيب احتمالي دو تيم

بارسلونا: سيلسن، روبرتو، پيكه، متئو، آلبا، گومس، راكيتيچ، توران، مسي، نيمار و سوارس

اتلتيكومادريد: مويا، ورساليكو، ساويچ، گودين، لوئيس، كوكه، سائول، گابي، گايتان، گاميرو و گريزمن

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی