۰
سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیگو سیمئونه قصد دارد تیمش را با تمام قوای برای شکست دادن بارسا به دیدار امشب بفرستد.

سيمئونه با تمام قوا در فكر برگرداندن ورق

به گزارش روزنامه خبرورزشی، بازي رفت دو تيم بارسلونا و اتلتيكومادريد در مرحله نيمهنهايي جامحذفي اسپانيا با باخت سفيدوقرمزپوشان مادريدي به پايان رسيد و حالا سيمئونه ميداند كه تيمش براي جبران ناكامي بازي رفت و رسيدن به فينال جامحذفي كار سختي خواهد داشت. آنها به برد با تعداد گل بيشتر از 2 نياز دارند و اين نتيجهاي است كه سيمئونه هرگز در نوكمپ به آن دست نيافته. اتلتيكو هرگز طعم برد با اختلاف گل زياد در ورزشگاه خانگي بارسا را نچشيده اما آنها براي جبران باخت 2 بر يك در بازي رفت به يك برد قاطع در كاتالونيا نياز دارند. آن هم در شرايطي كه سيمئونه تعدادي از مهرههاي كليدياش را به دلايل متعددي در اختيار ندارد اما بازگشت تورس به روزهاي اوج و گلهاي ارزشمندي كه در بازي پيشين اتلتيكو در لاليگا به ثمر رساند، خبر خوشي براي سيمئونه است.

 

از همين رو و با توجه به نياز اتلتيكو براي رسيدن به فينال، سرمربي آرژانتيني اتلتيكو قصد دارد تا تيمش را با تمام قوا راهي نوكمپ كند. شواهد و قرائن حكايت از آن دارد كه تورس و گريزمن هر دو در نوك حمله تيم مادريدي قرار خواهند گرفت و گائيتان، كوكه، سائول و كاراسكو هم اين دو مهاجم را تغذيه خواهند كرد. البته همه چيز به آخرين جلسه تمريني اتلتيكوييها بستگي دارد ولي سيمئونه در روزهاي اخير چنين ايدهاي را در سر پرورانده. البته مسائل مختلفي در ميان است كه ممكن است روي تصميم الچولو اثر بگذارد؛ توماس بعد از حضور در جام ملتهاي آفريقا به تمرينات اتلتيكو بازگشته ولي ممكن است شرايط بازي كردن نداشته باشد. محروميت گابي از حضور در اين بازي و مصدوميت تياگو، آگوستو، اوبلاك و خيمنس هم دست سيمئونه را تا حدود زيادي بسته است.

 

البته خيمنس اروگوئهاي به تمرينات اتلتيكو بازگشته و با ساير همتيميهايش به تمرين پرداخت اما هنوز چراغ سبزي از پزشكان دريافت نكرده و مشخص نيست كه بتواند در بازي نوكمپ تيمش را همراهي كند يا خير.

 

اتلتيكو كه عملكرد متزلزلي در رقابتهاي اين فصل لاليگا داشته، اميدي به قهرماني در لاليگا ندارد و رسيدن به فينال جامحذفي و قهرماني در اين تورنمنت ميتواند تسكيني بر دردهاي سفيدوقرمزپوشان شهر مادريد باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی