۰
سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مردم ما گاهی حرکاتی می‌کنند که آدم در یک کلام می‌ماند چطور آن را تحلیل کند. تصور کنید یک جوان 15، 16 ساله کلی راه را تا فرودگاه امام (ره) می‌رود و آنجا با هزار دردسر خود را به ژاوی می‌رساند و می‌گوید:‌ «مادر من قورمه‌سبزی‌های خیلی خوشمزه‌ای درست می‌کند، امشب مهمان ما باش!»

یک دنیا احساس در فرودگاه‌ امام (ره)

در نگاه اول شاید این حرف خندهدار باشد اما در کنه آن کلی مهماننوازی، عاطفه، احساس، انسانیت و مهربانی ذاتی نهفته است. مردم ما در عین اینکه عاشق فوتبالند، احساسی و باعاطفه هم هستند. شاید در همه جای دنیا از امثال ژاوی استقبال خوبی شود ولی مسلماً کسی او را به خوردن قورمهسبزی مادرش دعوت نمیکند. مسئولان ورزش ما اگر بتوانند از این احساسات پاک به سود فوتبال بهره ببرند مسلماً میتوانند کارهای بسیار بزرگی انجام دهند و چشم دنیا را خیره کنند.

اینکه در ایران خیلیها عاشقانه فوتبال مسی، رونالدو، اینیستا ژاوی و... را دوست دارند نشان میدهد که تب فوتبال در کشور ما هنوز داغ است و فقط بلد نیستیم از این پتانسیل استفاده کنیم. اگر یک برنامه تلویزیونی 2، 3 میلیون پیامک دریافت میکند فقط به خاطر خود فوتبال و معجزه فوتبال است. همین معجزه یک جوان را به فرودگاه امام(ره) میکشاند و او از دستپخت مادرش به ستارهای میگوید که بارها و بارها فقط در تلویزیون او را دیده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی