۰
سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اینكه باشگاه‌های تراكتورسازی و استقلال با حكم فیفا نقره‌داغ شده‌اند، اما باشگاه پرسپولیس كه پیچیده‌ترین پرونده‌ها را در فیفا دارد، هنوز هیچ حكمی علیه خود نگرفته است.

 پرسپولیس پروندههای نسبتاً سنگینی در فیفا دارد. بدهیهای بینالمللی كه مشخص نیست چه سرنوشتی برای باشگاه سرخپوش پایتخت رقم خواهد زد اما مهمترین این بدهیها، قرارداد مانوئل ژوزه است. قراردادی كه هرگز مشخص نشد چرا باید 4 سال به طول بینجامد و هنوز هم معلوم نیست با چند میلیارد تومان حل میشود.

عدهای معتقدند او 8 میلیارد تومان از پرسپولیس طلب دارد و برخی نیز میگویند بیش از 11 میلیارد تومان بدهی برای این مربی باقیمانده اما رقم دقیق آن اصلاً مشخص نیست. بحث بر سر این است كه اگر اسپانسر باشگاه همكاری كند، ژوزه با دریافت 5 تا 6 میلیارد تومان نیز حاضر به پس گرفتن شكایت خود است. بالاخره معلوم نیست پرسپولیس چقدر بدهی به این مربی پرتغالی و كاملاً ناكام دارد؛ 5 میلیارد، 6 میلیارد، 8 میلیارد، 11 میلیارد یا...؟ فعلاً مهمترین موضوع اینجاست كه پرسپولیسیها نگذارند پروندهشان در فصل خوبی كه طی میكنند، به كسر امتیاز یا تبعات سنگینتر و احكام بزرگتر بینجامد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی