نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بیماری لاعلاج و آزاردهنده هم زورش به ابوالفضل نوجوان نرسید و مغلوب جسارت، صبوری و تحمل ماه‌ها درمان سخت و طاقت‌فرسای آرمیده شد.

بیماری لاعلاج هم زورش به ابوالفضل آرمیده نرسید

به گزارش روزنامه خبرورزشی تلاش و تخصص پزشکان حاذق هموطن به همراه دعاهای مردم ورزشدوست، گریههای صادقانه پدر و مادر ابوالفضل آرمیده و صبوری این قهرمان خوشآتیه به بار نشست و دعاها مستجاب شد و زحمات پزشکان ایرانی نتیجه بخشید و ابوالفضل آرمیده از سد سکندر گذشته و با لطف و عنایت الهی میتواند دوباره به ورزش قهرمانی بازگردد. دکتر ملکمحمدی، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، با اعلام نتیجهبخش بودن تلاشهای پزشکان متخصص و پرسنل بخشهای مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) تهران، در مورد بازیابی سلامتی این نوجوان قهرمان گفت: خبر خوشی را برای اهالی ورزش دارم، خدا را شكر معجزهای در حال وقوع است و ابوالفضل آرمیده به لطف خدا و دعای خیر مردم فردا (یكشنبه) از بیمارستان مرخص میشود. لطف خداوند شامل حال همه ما و خانواده آرمیده شد و او سلامتی خود را به دست آورد. تاكنون خیلی واضح به بیماری آرمیده اشاره نمیكردیم اما باید بگویم یكی از صعبالعلاجترین بیماریها درمان شد. در حال حاضر هم گلبولهای سفید به حد طبیعی برگشته و هم شرایط جسمی ابوالفضل به آن حدی كه ما میخواستیم، رسیده است. چندین متخصص و فوقتخصص راجع به كوچكترین مراحل درمانی نظر میدادند و باید از دكتر شاهی، مدیر گروه درمانی آنكولوژی بیمارستان ولی عصر (عج)، مجتمع درمانی امام خمینی (ره) و تمام پزشكان و پرستاران كه شبانهروز وقت خود را برای این موضوع گذاشتند، قدردانی کنیم. همچنین بنا بر اعلام نظر و تشخیص تخصصی دكتر شاهی، مدیر گروه درمانی ابوالفضل آرمیده، او طی روزهای آینده به روند عادی زندگی بازمیگردد و انشاءا... طی ماههای آینده نیز میتواند به تشك كشتی و میادین قهرمانی بازگردد.

ابوالفضل نوجوان و دارنده مدال برنز کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2016 ، بعد از ماهها دست و پنجه نرم کردن با این بیماری صعبالعلاج، هفته گذشته توانست شانههای این حریف بیمنطق را به خاک بچسباند و انشاءا... به زودی میتواند یک بار دیگر به میادین رقابت کشتی بازگردد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی