نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با پایان مرحله اول انتخابی تیم ملی ۲۰ هوگوپوش جواز اردوی مسابقات کشورهای اسلامی آذربایجان و قهرمانی جهان کره را به دست آوردند.

سروی: شورای فنی، سرمربی را انتخاب می‌کند

به گزارش روزنامه خبرورزشی کیانا اخوان، فاطمه مداحی، ناهید کیانی، سودابه پورصادقی، بهاره ندرخانلو، فاطمه اموری، طیبه پارسا، مهسا جدی، مبینا بابالو، حنانه همتی، هانیه اخلاقی، نیلوفر محمودی، ملیکا میرحسینی، نفیسه مخلصی، زهرا پوراسماعیل، فاطمه امینی، ساجده فرامرزی، پریسا جوادی، فاطمه مصطفایی و اکرم خدابنده از 25 بهمن تمرین میکنند.

زهرا سروی درباره شروع اردوها میگوید: «فرصت زیادی نداریم، بنابراین اردوها با بدنسازی، تمرینات تکنیکی و تاکتیکی به صورت متمرکز در خانه تکواندو شروع میشود. اگر استانها درخواست میزبانی اردو بدهند، با بررسی شرایط آب و هوایی و امکانات، در استانهای داوطلب اردو میزنیم.»

نایب رئیس بانوان درباره کادر فنی تیم ملی ادامه میدهد: «برای هدایت تیمهای ملی بانوان براي بازیهای کشورهای اسلامی و جهانی گزینههای مختلفی داریم که در نشست امروز شورای فنی طبق عملکرد و رزومه مربیان، سرمربی تیم ملی و دستیارانش  مشخص میشوند.»

او به اردوهای برونمرزی هم اشاره میکند: «با موافقت رئیس فدراسیون، حضور در تورنمنت مراکش در اولویت قرار گرفته است. این تورنمنت 13 فروردین در مراکش برگزار میشود که با نزدیکی به بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی میتواند محک خوبی برای کادر فنی باشد تا آمادگی هوگوپوشان را بسنجند.»

نایب رئیس بانوان به انتخابی دوم اشاره میکند: «15 اسفند انتخابی دوم دروناردویی با حضور کادر فنی و داوران رسمی انجام میشود تا در هر وزن دو نفر بمانند. با نزدیکی به زمان هر بازی، کادر فنی با مشورت شورای فنی و بررسی عملکرد اردونشینان، مسافران را تعیین میکند.»

عضو کمیته فنی درباره ارزیابی از مسابقات جهانی میگوید: «رقابتهای جهانی ساده نیست و نباید آن را دستکم گرفت. مدال در مسابقات جهانی به راحتی به دست نمیآید، به همین خاطر همه تلاشمان را به کار میگیریم تا بهترین تدارک را برای دختران هوگوپوش داشته باشیم و نفراتی به این مسابقهها اعزام شوند که از نظر شرایط فنی و شانس مدالآوری  سطح بالایی دارند.»

نایب رئیس بانوان تکواندو به رقبای ایران در رقابتهای جهانی اشاره میکند: «در چنین رقابتهایی همه کشورها مدعی هستند و همه میآیند که توانشان را نشان دهند، اما کشورهای شرق آسیا و اروپا اصلیترین رقبا به شمار میروند. با توجه به پتانسیلی که داریم امیدواریم در بازیهای کشورهای اسلامی عملکرد خوب و قابل قبولی داشته باشیم و در نهایت به کسب مدالهای خوشرنگ در رقابتهای جهانی کره منتهی شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی