۰
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم صبای قم تأکید کرد، تیمش به دنبال سه امتیاز دیدار خارج از خانه مقابل سایپاست.

مرفاوی:به امید خدا در لیگ برتر می‌مانیم

صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از بازی سایپا - صبا، اظهار داشت: از نیمفصل دوم تمام بازیهای سخت و حساس است و سعی کردیم امتیازهایی که لازم بود را به دست بیاوریم. با لطف خدا و زحمت بچهها نتایجمان خوب بوده است. با توجه به شرایطی که در جدول داریم امیدوارم سه امتیاز دیگری را به دست بیاوریم و رتبهمان را در جدول بهتر کنیم. تیم سایپا تیم خوبی است و با توجه به شرایطی که در نیمفصل اول داشت در نیمفصل دوم به لحاظ امتیازگیری و فنی بهتر شده است.

وی در ادامه افزود: بازی سختی مقابل سایپا داریم. آن تیم هم شرایطی مشابه ما دارد. سایپا در نیمفصل دوم به لحاظ فنی شرایط بهتری دارد و امیدوارم فردا بازی خوبی را مقابل آنها انجام دهیم و بتوانیم امتیاز لازم را به دست بیاوریم. خوشحالم بچههای تیمم به لحاظ تفکری به جایگاهی رسیدهاند که با توجه به تیم حریف در تمام دیدارها به دنبال پیروزی هستند و امیدوارم در دیدار فردا نیز بتوانیم سربلند از زمین مسابقه بیرون بیاییم. این برای من بسیار خوشحالکننده است که بازیکنان تیمم با روحیه پیروزی وارد میدان میشوند و امیدوارم فردا هم با همین روحیه بازی کنند و دست پر از زمین بیرون بیایند.

سرمربی تیم فوتبال صبا قم  در پاسخ به این پرسش که بازیکنان زیادی را که سابقه بازی در استقلال دارند، جذب کرده است و آیا از عملکرد آنها رضایت دارد یا خیر، تصریح کرد: بازیکنانی که در نیمفصل دوم جذب کردهایم برای تیممان مفید بودهاند، چه آنهایی که از استقلال جذب کردهایم و چه سایر نفرات. این بازیکنان در نیمفصل دوم کمک فراوانی به تیم ما کردهاند و در کنار بازیکنان قدیمی تیم به هماهنگی خوبی رسیدهاند. امیدوارم این روند در تیم ما ادامه داشته باشد و بتوانیم این بازیکنان را حفظ کنیم. بازیکنانی که از استقلال جذب کردهایم به دلیل این بوده که شناخت قبلی روی آنها داشتهایم و مسئله خاص دیگری جز این نبود و اینکه آنها در گذشته پیراهن آبی را بر تن کردهاند باعث افتخار ماست. ما هم تلاش میکنیم کنار هم بتوانیم به مجموعه صبا کمک کنیم. 

مرفاوی در خصوص اینکه آیا مشکل مالی تیم صبا حل شده است، خاطرنشان کرد: مشکل مالی ما به صورت مقطعی حل شده نه به صورت ریشهای، تمام مسئولان استان و مدیرعامل در تلاش هستند تا در ادامه فصل مشکلات مالی را برطرف کنند. مدیران باشگاه تلاش میکنند این فصل را تمام کنند تا برای فصلهای آینده  مشکل را به صورت ریشهای حل کنند، امیدوارم تدابیری اندیشیه شود تا این فصل خوب تمام شود. 

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: در این دیدار فقط احمد حسنزاده را در اختیار نداریم. 

سرمربی تیم فوتبال صبا قم  در پایان در خصوص اینکه چه جایگاهی را برای تیم صبا در پایان فصل پیشبینی میکند، تصریح کرد: به امید خدا در لیگ میمانیم و سعی میکنیم رتبه خودمان را ارتقا دهیم. تلاش میکنیم اول حاشیه امنیتی برای خود ایجاد کنیم و بعد به دنبال ارتقای جایگاهمان باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی