۰
یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدارهای حساس و سرنوشت‌ساز لیگ برتر تكواندو جام خلیج‌فارس، یادواره شهدای تكواندوی مدافع حرم فردا بین تیم‌های بالای جدولی برگزار می‌شود.

دانشگاه آزاد به دنبال پنجمين قهرمانی

به گزارش روزنامه خبرورزشی دانشگاهیها كه هماكنون صدر جدول را در اختیار دارند فردا به مصاف هوگوپوشان تیم سوم جدول ردهبندی میروند و این در حالی است كه شاگردان خلیفه با كسب پیروزی در این دیدار سخت و نفسگیر میتوانند امیدهای خود را برای كسب پنجمین قهرمانی پررنگتر از قبل كنود. خلیفه، سرمربی كاربلد دانشگاهیها كه تیمش را برای بازی فردا آماده كرده، درباره آخرین وضعیت شاگردانش میگوید: «سال گذشته هم رقابت بین تیم دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین بود كه متأسفانه ما تنها با یك امتیاز اختلاف قهرمانی را از دست دادیم و به عنوان نایب قهرمانی رسیدیم اما امسال تلاش میكنیم تا قهرمانی را از آن خود كنیم.»

سرمربی دانشگاه آزاد در پاسخ به اینكه چقدر شانس قهرمانی برای تیمش قائل است، ادامه میدهد: «تیم دانشگاه آزاد یكی از پرافتخارترین تیمهای حاضر در لیگ برتر است، ما تاكنون 4 عنوان قهرمانی را به دست آوردهایم و یكی از تیمهای مدعی قهرمانی در لیگ برتر امسال هستیم. امسال هم همه تلاشمان را میكنیم تا عنوان قهرمانی را برای پنجمین بار به دست آوریم. متأسفانه سال گذشته با یك اشتباه، قهرمانی را از دست دادیم ولی امسال اشتباهات گذشته را تكرار نمیكنیم.»

او درباره بازی فردا میگوید: «فردا با دو تیم شمالشرق و لوازم خانگی كن بازی داریم كه هر دو تیم قدرتمند هستند و از حریفان جدی لیگ محسوب میشوند. به همین دلیل به هوگوپوشان گفتهایم حریفان را دستكم نگیرند و با همه توان مقابل آنها مبارزه كنند.»

در آن سوی میدان وحید عبداللهی كه این روزها دوباره حكم مربیگری تیم نوجوانان ایران را دریافت كرده تیم خود را با كاظمی، شفیعخانی، مرتضایی، اسبقی، اینالو، خسمه و فخرایی برای دیدار با دانشگاه روانه میدان میكند. هوگوپوشان كن در هفتههای قبل نتایج خوبی كسب كردند و در صورت تداوم این روند و كسب امتیاز از صدرنشین، شانس صعود به صدر جدول را در اختیار شهرداری ورامین قرار میدهند.

در بقیه دیدارهای هفته پنجم شهدای مدافع حرم ساری به مصاف شهرداری ورامین میرود، یاسین پیشروی البرز رودرروی پاس قوامین قرار میگیرد، لوازم خانگی كن قبل از دیدار مهم با دانشگاه آزاد باید با جوانه مبارزه كند و در آخرین دیدار هم دانشگاه آزاد صدرنشین به مصاف شمالشرق میرود.

در ایستگاه ششم مجتمع جوانه با شهرداری ورامین رقابت میكند، شهدای مدافع حرم ساری با پاس قوامین مسابقه میدهد، دانشگاه آزاد به مصاف لوازم خانگی كن میرود و پرونده هفته ششم با مبارزه هیأت تكواندوی شمالشرق و یاسین پیشروی البرز بسته میشود.

دیدارهای این دو هفته از حساسیت و جذابیت خاصی برخوردار است چراكه میتواند صدر جدول ردهبندی را دستخوش تغییرات كرده و سرنوشت قهرمان جام پانزدهم را تا حدودی مشخص كند.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی