۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دومین روز اردوی استقلال در آن سوی آب‌های خلیج فارس برگزار شد. آبی‌پوشان پایتخت در دبی و باشگاه ایرانیان سخت تمرین کردند تا بتوانند در اولین گام آسیایی‌شان به پیروزی برسند!

کری خوانی قبل از بازی سرنوشت ساز

به گزارش خبرورزشی، اگر میخواهید بدانید در اردوی استقلال در امارات چه گذشت، این گزارش را بخوانید.

افتخاری در فرودگاه دبی قول داد

رضا افتخاری زودتر از کاروان استقلال به دبی رسیده بود. او به واسطه امور شخصی این کار را انجام داد و وقتی آبیپوشان به امارات رفتند، مورد استقبال مدیرعامل تیمشان قرار گرفتند. افتخاری که از ممنوعالخروج بودن و غیبت علیرضا منصوریان ناراحت بود به مربیان و بازیکنان استقلال قول داد او فردا (امروز) مشکلش حل خواهد شد و به سرعت خودش را به دبی میرساند تا دوباره زمام امور را در دست بگیرد.

حشمتخان برای استقلالیها سنگ تمام گذاشت

حشمتخان مهاجرانی نامی ماندگار در فوتبال ایران است؛ مردی که برای اولین بار تیم ملی ایران را به جام جهانی 98 فرانسه برد و برای همیشه نامش را به نیکی در خاطرهها ثبت کرد. او عادت دارد هر وقت تیمهای ایرانی به امارات سفر میکنند به فرودگاه رفته و استقبال باشکوهی انجام میدهد. او در فرودگاه امارات با شاخههای گل از استقلالیها استقبال کرد و قول داد در روزهایی که این تیم در این کشور به سر میبرد، هر کاری از دستش برمیآید برای موفقیت استقلال انجام دهد. مهاجرانی دیروز هم به اردوی آبیپوشان رفت و با نصرا... عبداللهی و بهتاش فریبا ملاقات کرد. سرپرست استقلال پس از دیدن مربی سابقش در حضور همه گفت: «یکی از بزرگترین افتخارات ورزشی من شاگردی حشمتخان است، این مرد بزرگ برای فوتبال ایران زحمات زیادی کشیده است و مدیون ایشان هستیم.»

تشکر عبداللهی از مدیر الاهلی

مدیران باشگاه الاهلی امارات علاوه بر اینکه در فرودگاه امارات به استقبال استقلال رفتند، دیروز نیز در اردوی این تیم حضور پیدا کردند. آنها سعی میکنند بهترین امکانات را برای استقلال فراهم کنند. سرپرست استقلال با همتای اماراتی خود جلسهای را برگزار کرد و پیرامون جدال امشب به بحث و تبادلنظر پرداخت. عبداللهی در پایان این نشست از میزبانی الاهلی تشکر و قدردانی کرد.

اینستاگرام الاهلی از غیبت استقلال نوشت

صفحه رسمی باشگاه الاهلی امارات با چاپ تصویری از حضور استقلالیها در فرودگاه امارات خبر رسیدن نماینده ایران را منتشر کرد. در گزارشی که اماراتیها منتشر کردهاند، نوشته شده بود استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا محسوب میشود و افتخارات زیادی به دست آورده است. اینستاگرام الاهلی خبر عدم حضور منصوریان را در پایان گزارش خود آورد: سرمربی استقلال با توجه به مشکلاتی که برایش به وجود آمد نتوانست به امارات بیاید اما مسئولان این تیم اعلام کردهاند روز بازی روی نیمکت استقلال مینشیند.

تمرین سبک با خرمگاه

استقلال دیروز صبح یک تمرین سبک را در محوطه باشگاه ایرانیان انجام داد. در غیاب علیرضا منصوریان که در تهران بود خرمگاه تیم را تمرین داد. استقلالیها 20 دقیقه دویدند و بعد حرکات کششی را پشت سر گذاشتند. بعد از این تمرین آبیپوشان برای صرف صبحانه راهی رستوران باشگاه ایرانیان شدند.

مشکل رحمتی حل شد

نشست هماهنگی دو تیم استقلال و الاهلی امارات دیروز برگزار شد. در این جلسه رنگ پیراهنهای دو تیم مشخص شد. همچنین مشکل کوچک پیراهن مهدی رحمتی که نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا از آن ایراد گرفته بود توسط تدارکات استقلال برطرف شد تا سنگربان استقلال مانعی برای حضور در بازی با پیراهن اصلیاش نداشته باشد.

شوخی استقلالیها با الاهلیها

بعد از پایان کنفرانس مطبوعاتی خرمگاه یکی از مسئولان الاهلی به شوخی با نمایندگان استقلال پرداخت و گفت فردا دو بر صفر استقلال را میبریم. مسئولان استقلال هم در جواب این شوخی گفتند برنده در زمین مشخص میشود و ما برای بردن الاهلی به امارات آمدهایم. بعد از این کری طرفین با صدای بلند خندیدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی