نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو با وجود این که در برخی بازیها رشفورد را روی نیمکت نشانده به این بازیکن اعتقاد دارد.

اعتماد كامل مورينيو به رشفورد

به گزارش روزنامه خبرورزشی، ژوزه مورينيو به ماركوس رشفورد قول داده كه در منچستريونايتد با هدايت او هميشه به او بازي خواهد رسيد و اين ميتواند خبر بسيار بدي براي وين روني، كاپيتان باشگاه، باشد كه ممكن است يك بازي بسيار مهم برابر چلسي در جامحذفي را از دست بدهد. رشفورد اين فصل 33 بازي براي شياطين سرخ انجام داده و روز يكشنبه هم از فرصتي كه در اختيارش قرار داده شده بود به خوبي استفاده كرد تا يك گل به ثمر برساند. در اين ميان روني 31 ساله از يك ماه قبل كه ركورد گلزني باشگاه را شكسته به ندرت براي تيمش بازي كرده. او چهار بازي اخير تيم را به خاطر مصدوميت عضلاني و دندان درد از دست داده و در 12 بازي سال 2017 تيمش فقط سه بار در تركيب ثابت حضور داشته.

 

مورينيو از عملكرد رشفورد در ايوودپارك راضي بود و در مورد او گفت: «اين يك فرصت ديگر براي او بود تا به پيشرفت خودش ادامه بدهد و گل مهمي هم به ثمر رساند. گاهي اوقات مردم فراموش ميكنند اما او براي هر بازي انتخاب شده و تقريباً در تمام آنها به ميدان رفته.»

 

روني در اين ميان با افزايش شايعات در مورد رفتن به ليگ چين مواجه است و مورينيو هم گفته كه او در ديدار با سنتاتين به ميدان نخواهد رفت. مورينيو در مورد اينكه روني آماده حضور در فينال جام اتحاديه برابر ساوتهمپتون هست يا نه هم اطميناني ندارد. با اين حال حتي اگر او اين شانس را داشته باشد ممكن است به اين بازي نرسد. زلاتان ايبراهيموويچ، آنتوني مارسيال، هنريخ مخيتاريان و خوان ماتا همگي بيشتر از روني احتمال دارد در اين بازي فيكس باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی