نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنتونیو کونته در اقدامی جالب توجه در تمرین تیم ملی راگبی انگلیس حضور پیدا کرد.

ديدار كونته با سرمربی تيم ملی راگبی انگليس

به گزارش روزنامه خبرورزشی، آنتونيو كونته از ملاقاتي كه با ادي جونز، سرمربي تيم ملي راگبي انگليس، داشته راضي است. هر دو مربي در حال لذت بردن از موفقترين دوران حرفهاي خود هستند. جونز 15 تا از مبارزات اخيرش بعد از نشستن روي نيمكت انگليس را برده و كونته و چلسي هم از صدرنشيني و پيشتازي در ليگ برتر لذت ميبرند.

 

كونته به همراه استيو هالند، دستيار خود، سر تمرينات تيم ملي راگبي در بگشات رفته بود. او بعد از ديدار با جونز گفت: «در مورد تجاربمان با هم حرف زديم كه خيلي جالب بود. ادي جوياي موفقيت و پيروزي و در حال تغيير طرز فكر تيم است. براي من خيلي مهم است كه كار خودم و تجربياتم را با يك ورزش ديگر مقايسه كنم تا بتوانم براي آينده از ايدههاي تاكتيكي بيشتري الهام بگيرم. زير نظر گرفتن يك ورزش ديگر و تفاوتهايي كه ميان راگبي و فوتبال وجود دارد، مثل جنبه فيزيكي تمرينات و همينطور صحبت كردن با ادي جونز و تحليل بازي خيلي به من كمك كرد.»

 

فرد ديگري كه از اين ملاقات بهره برد جورج فورد، بازيكن تيم ملي راگبي انگليس، بود كه طرفدار چلسي است و از ديدن كونته بسيار خوشحال شده بود: «من به تماشاي بازيهاي فرانك لمپارد عادت داشتم و به خاطر او بود كه من طرفدار چلسي شدم. ملاقات كردن مربي عالي بود. كاملاً مشخص است كه چرا اين تيم اينقدر موفق است. كونته در كارش تجربه بسيار زيادي دارد. آرزو ميكنم قهرمان شوند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی