نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی دایی، سرمربی تیم نفت تهران، تأکید می‌کند شاگردان او به شرایط فعلی این تیم معترض هستند و اعتصابی در کار نیست.

دایی: می خواهیم پرسپولیس را شکست دهیم

به گزارش خبرورزشی، او همچنین میگوید تیمش در بازی برابر پرسپولیس در شروع دوباره لیگ تنها به دنبال کسب هر سه امتیاز خواهد بود. تازهترین حرفهای علی دایی را میخوانید:

 علیآقا بازی پرسپولیس- الهلال را تماشا کردید؟

متأسفانه نتوانستم بازی را به طور کامل ببینم. فقط قسمتهای کوتاهی از این بازی را به صورت خلاصه در اینترنت دیدم و نمیتوانم نظری در خصوص این دیدار و عملکرد سرخپوشان بدهم چون در اینترنت فقط لحظات حساس روی دروازهها هست و در کل بازی مشخص نمیشود کدام تیم برتر بوده یا چه کار تاکتیکی انجام داده است. در خصوص این بازی حرفی نزنم، بهتر است.

 در بازی حساسی که خودتان در شروع لیگ با پرسپولیس دارید، 2 مهره اصلیتان را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهید داشت. این موضوع به ضرر شما میشود؟

مطمئناً هر دو بازیکن (دانشگر و فراهانی) جزو بهترینهای ما بودند و هستند. سعی میکنم جای این دو نفر را با دیگر بچهها که آنها هم خوب هستند پر کنم.

 میتوانید از پرسپولیس امتیاز بگیرید؟

ما تمام سعیمان این است که انشاءا... دنبال 3 امتیاز بازی باشیم. هرچند کار سختی خواهیم داشت ولی اگر تمرینات خود را به خوبی انجام دهیم و خواستههایی که داریم در زمین پیاده شود، بردن پرسپولیس دور از دسترس نخواهد بود.

 اما متأسفانه فعلاً بازیکنان نفت اعتصاب کردهاند و کار برای شما کمی سخت شده.

از شما و دیگر دوستان رسانهای میخواهم به جای کلمه اعتصاب، از کلمه اعتراض استفاده کنید. بازیکنان من به شرایط مالی موجود تیم معترض هستند و امیدوارم هرچه سریعتر این مشکل مالی برطرف شود تا بتوانیم تمرینات خود را طبق برنامهریزی صورت گرفته ادامه دهیم و بیشتر از این ضرر نکنیم.

 هدفگذاری شما برای نفت رسیدن به آسیاست؟

بله، دنبال این هستیم که سهمیه آسیا را به دست آوریم. البته برای رسیدن به این هدف، باید تمام شرایط فراهم باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی