نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ آدمی نیست که بخواهد قدرت فنی همکارانش را زیر سؤال ببرد. او ویژگی‌های اخلاقی خاصی دارد. وقتی بازیکنش بزرگترین اشتباه را در زمین می‌کند، از او دفاع می‌کند و جلوی رسانه‌ها پشتش درمی‌‌آید.

چه کسی «برانکو» و «کی‌روش» را به جان هم انداخت؟!

به گزارش خبرورزشی، نمونه بارزش هم سوشا مکانی بود. او یکی از عوامل از دست رفتن قهرمانی پرسپولیس در فصل قبل بود ولی برانکو در سراسر مصاحبههایش به دفاع از این بازیکن پرداخت. همین امسال در شهرآورد برگشت که استقلال برد، ماهینی بد عمل کرد ولی برانکو به دفاع از او هم پرداخت. پس برانکو آدمی نیست که بخواهد در مسائل فنی کسی را تخریب کند.

به همین دلیل هنوز برای همه سؤال است که چرا این مربی، عملکرد فنی کیروش را زیر سؤال برد و گفت تمریناتش به شکلی است که وقتی بازیکنانش از اردوی ایران برمیگردند، اضافهوزن دارند. برانکو هیچگاه در مصاحبههایش چنین حرفی نزده و هواداران فوتبال مطمئن هستند که در آینده هم چنین حرفی نخواهد زد چون اصولاً او چنین عاداتی ندارد. برای همه سؤال است که چرا برانکو وقتی درباره کیروش مصاحبه میکرد، چیزی متفاوتتر از تمام مصاحبههایش میگفت.

این سؤال برای کیروش هم پیش میآید. سرمربی تیم ملی معتقد است عدهای هستند که از نظر فکری روی برانکو تأثیر میگذارند. آنها امسال با توجه به شغلی که دارند، عملکرد بدنی بازیکنان پرسپولیس را به اطلاع برانکو میرسانند. برانکو با این افراد نشست و برخاست زیادی دارد و گویا آنها بودند که اخیراً پس از آنالیز وضعیت بدنی بازیکنان پرسپولیس، به برانکو گفتند که بازیکنانش اضافهوزن دارند! این در حالی است که خود بازیکنان پرسپولیس منکر این موضوع شدند و میگفتند اطلاعاتی که به دست برانکو رسیده، درست نیست. بین خودمان باشد اما طرفی که «برانکو» را اولین بار به جان کارلوس کیروش انداخت و باعث شد ملیپوشان پرسپولیس دیپورت شوند، به شغل شریف پزشکی اشتغال دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی