نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرانجام دو ستاره کلیدی آرسنال در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته‌اند.

احتمال جدايی اوزيل و سانچس

به گزارش روزنامه خبرورزشی، الكسيس سانچس و مسعود اوزيل به نظر نميرسد شانس زيادي براي رسيدن به هدفشان در مذاكرات بر سر قرارداد با آرسنال داشته باشند. ستارههاي آرسنال تا 2018 با اين تيم قرارداد دارند و هر دو روي خواستهشان كه دستمزد هفتگي 250 هزار پوندي است، پافشاري كردهاند اما سر چيپس كسويك از مديران باشگاه معتقد است كه آرسنال به مذاكرات با بازيكنانش به شيوه منطقي ادامه خواهد داد.

 

آرسن ونگر قول داده بود كه ميزان سرمايهگذاري روي دستمزد اين دو بازيكن را افزايش خواهند داد اما سر چيپس خبر بدي به هواداران باشگاه داده و گفت آنها قرار نيست براي حفظ دو ستاره ياد شده حساب باشگاه را خالي كنند: «در زمينه حفظ بازيكنان كليدي همه سرمايهگذاري لازم را انجام دادهايم. فرانسيس كوكلين، هكتور بلرين، لوران كاسيلي و اوليويه ژيرو همگي قراردادهاي جديدي را امضا كردهاند و به فكر تمديد با پر مرتهساكر و سانتي كاسورلا هم هستيم. در زمينه تمديد قراردادهاي بقيه به زمان بيشتري نياز داريم اما سرمايهگذاريها و ارقام پرداختي منطقي خواهند بود. افزايش مبلغ حق پخش تلويزيوني و تبليغاتي باشگاه تأثير خودش را روي قيمت بازيكنان و همچنين دستمزدهاي مورد نظرشان گذاشته است. با اينكه اين تمركزها فقط براي كسب موفقيت بيشتر در ليگ برتر است، بايد در زمينه تعيين ميزان دستمزدهاي بازيكنان با رعايت كمي احتياط پيش رفت.»

 

به اين ترتيب احتمال از دست دادن اين دو بازيكن افزايش يافته است. تنها اميد توپچيها رسيدن به آخرين سهميه ليگ قهرمانان اين فصل است چون بعد از باخت پنج بر يك به بايرنمونيخ عملاً از ليگ قهرمانان امسال حذف شدهاند. نگرفتن اين سهميه هم ميتواند بزرگترين عامل براي امتناع اوزيل و سانچس از تمديد با باشگاه باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی