۰
یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا نیكبخت‌واحدی، ملی‌پوش اسبق كشورمان معتقد است، استقلال می‌تواند التعاون را شكست دهد.

نیکبخت: منصوریان به التعاون امتیاز نمی دهد

به گزارش خبرورزشی، او كه بارها خودش با لباس استقلال در رقابتهای آسیایی موفقیتهای زیادی كسب كرده به این بازی خوشبین است.

 پیشبینیات از بازی استقلال برابر التعاون چیست؟

فكر نمیكنم تیم منصوریان به این حریف امتیاز بدهد. خداوكیلی در مقابل الاهلی هم استقلال بدشانسی آورد وگرنه با یك امتیاز از زمین خارج میشد.

 بازیكنان جوان استقلال انگیزه زیادی هم دارند.

باید هم همینطور باشد. من از نزدیك در اردوی استقلال بودم و دیدم چقدر جو خوبی در این تیم وجود دارد. منصویان در نیمفصل دوم با همه سختیهایی كه داشت خوب نتیجه گرفت و شك ندارم با همین جوانانش میتواند از گروه خودش هم صعود كند.

 از سبك بازی كدام بازیكن استقلال خوشت میآید؟

این جوانهایی كه در استقلال بازی میكنند واقعاً آینده خوبی دارند. منصوریان جواب اعتماد به جوانهایش را گرفته و الان هم استفادهاش را میكند. در بسیاری از مواقع مهمتر از هر چیز در استقلال و پرسپولیس مسائل روحی و روانی اولویت دارد و به نظرم منصوریان بچههایش را خوب توجیه كرده. در مورد سؤالتان هم باید بگویم در این فصل همه جوانهای استقلال خیلی خوب در تركیب جا افتادند. مثل نورافكن، برزای، حسینی، كریمی و اسماعیلی كه انصافاً خوب كاركردند.

 سرنوشت استقلال در لیگ برتر را چطور میبینی؟

كار برای استقلال سخت شده ولی باید به منصوریان زمان داد. در این چند سال به خیلیها زمان دادند. باید به علی منصوریان هم زمان بدهند؛ هم محبوبیتش را دارد هم هوش مربیگری. سه سال این تیم را به علی بدهند مطمئن باشید مدعی قهرمانی هم میشود. البته این فصل هم هنوز امید وجود دارد و نمیتوان چیزی را پیشبینی كرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی