نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از لوران بلان فرانسوی به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی لوئیس انریکه نام برده می‌شود.

لوران بلان جانشين انريكه در بارسلونا

به گزارش روزنامه خبرورزشی، لوران بلان قرار است دوباره به بارسلونا برگردد؟ طبق گزارشي كه «SFR» اسپرت فرانسه نوشته پاسخ بله دادن به اين پرسش چندان دور از ذهن نيست. اين شبكه تلويزيوني فرانسوي مدعي شده كه سران باشگاه بارسلونا به تازگي به فكر آوردن لوران بلان به كاتالونيا و سپردن هدايت بارسلونا به دست او افتادهاند. اين شبكه تلويزيوني البته پا را از اين فراتر گذاشته و اعلام كرده مسئولان بارسا به تازگي با بلان تماس داشتهاند تا به او خبر دهند يكي از گزينههاي جانشيني انريكه در اين تيم است. لوران بلان كه پايان فصل گذشته از پاريسنژرمن اخراج شده هدايت تيمي را به عهده ندارد و به نظر ميرسد از سال آينده مصمم است دوباره به سطح اول مربيگري در دنياي فوتبال برگردد. نكته جالب اينكه در شرايطي مسئولان باشگاه بارسلونا به فكر سپردن هدايت تيمشان به دست بلان فرانسوي افتادهاند كه لوران فصل 1997-1996 به عنوان مدافع، تجربه حضور در جمع آبيواناريها را دارد.

 

آنچه فعلاً در بارسلونا قطعي به نظر ميرسد اين است كه عده زيادي از تماشاگران اين تيم از كار لوئيس انريكه رضايت ندارند و حتي به تازگي در آخرين ديدار خانگي بارسا او و بازيكنانش را هو كردهاند. شرايط براي انريكه در حالي رو به وخامت گذاشته كه بارسا در مرحله رفت يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا شكست تحقيرآميز 4 بر صفر را مقابل پاريسنژرمن متحمل شده است. حالا اگر اين مربي نتواند در ديدار برگشت روند بازي را به نفع بارساييها بچرخاند به احتمال فراوان بايد منتظر خداحافظي او از جمع بارساييها در پايان فصل بود. ضمن اينكه انريكه در لاليگا هم فعلاً بارسا را پشت سر تيم رئالمادريد نگه داشته و امروز هم ديدار بسيار دشواري با اتلتيكومادريد دارد. انريكه در اولين سال حضورش در بارسا به عنوان سرمربي فاتح ليگ قهرمانان اروپا در سال 2015 شد.

 

حالا و در شرايطي كه رسانههاي فرانسوي مدعي شدهاند بارساييها با لوران بلان تماس داشته و با او صحبت كردهاند رسانههاي اسپانيايي هم براي خودشان اسامي مختلفي را به عنوان جانشين انريكه مطرح ميكنند: خورخه سمپائولي مربي فعلي سويا، ارنستو والورده مربي فعلي بيلبائو، پوچتينو مربي فعلي تاتنهام، توخل سرمربي دورتموند و رونالدو كومان سرمربي اورتون، همگي در ليست گذاشته شدهاند. هرچند كه مشكل اين ليست اسپانياييها اين است كه همه مربيان نام برده شده در حال حاضر تيم دارند و مثل لوران بلان بيكار نيستند. از طرفي از خود باشگاه بارسا هم خبري به بيرون درز كرده مبني بر اينكه تمايل دارند قرارداد انريكه كه ماه ژوئن آينده به اتمام ميرسد را تمديد كنند. هرچند كه تجربه ثابت كرده در تيمهاي بزرگ هر وقت خبر از تمديد قرارداد مربي ناكام به گوش ميرسد دقيقاً عكس آن اتفاق ميافتد و مربي يا از تيم جدا ميشود و يا اينكه اخراج. تازهترين نمونه اين اتفاق هم مربوط به كلوديو رانيري، سرمربي لسترسيتي، بود كه درست يك ماه پس از اعلام حمايت كامل باشگاه از كار بركنار شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی