نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوشان ایرانی تیم‌های هیرنوین و آلکمار نمره‌های فنی خوب و ضعیفی در دیدارهای هفته بیست‌وچهارم اردویژه هلند کسب کردند.

نمره‌های خوب و ضعیف قوچان‌نژاد و جهانبخش

به گزارش خبرورزشی، مجله فوتبال اینترنشنال هلند پس از پایان دیدارهای باقیمانده هفته بیستوچهارم اردویژه هلند در شب گذشته (یکشنبه) طبق روال همیشگی اقدام به ارزیابی فنی عملکرد بازیکنان و انتخاب 5 بازیکن برتر هفته کرد.

یرنس تورنسترا، بازیکن فاینورد با دریافت نمره 8.5 عنوان برترین بازیکن هفته را از آن خود کرد. یوکی کوبایاشی، همتیمی رضا قوچاننژاد در هیرنوین نیز با نمره 7.5 به جمع 5 بازیکن برتر هفته بیستوچهارم اردویژه هلند راه یافت.

رضا قوچاننژاد، ملیپوش ایرانی تیم هیرنوین با حضور90 دقیقهای در بازی برابر رودا و به ثمر رساندن یک گل نمره خوب 6 را از مجله فوتبال اینترنشنال به دست آورد. هیرنوین در این بازی با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

علیرضا جهانبخش، بازیکن آلکمار هم که از دقیقه 56 بازی برابر زووله وارد میدان شده بود ضعیفترین نمره را در میان بازیکنان تیمش کسب کرد. مجله هلندی به عملکرد 34 دقیقهای ملیپوش ایرانی در دیدار تیمهای آلکمار و زووله که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت نمره ضعیف 4 را اختصاص داد.

در جدول ردهبندی اردویژه هلند تیم فاینورد با 63 امتیاز صدرنشین است. تیمهای آژاکس (58) و آیندهوون (52) در ردههای دوم و سوم قرار دارند. تیمهای اوترخت (40)، آلکمار (37) و هیرنوین (36) رتبههای چهارم تا ششم جدول ردهبندی را به خود اختصاص دادهاند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی