۰
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وکیل علی دایی با انتشار اطلاعیه‌ای از ادامه رویه علی دایی در عدم فعالیت سیاسی خبر داد و با هشدار نسبت به کسانی که از نام دایی سوء استفاده می‌کنند اظهار کرد فریبکاری‌ها و بی‌اخلاقی‌ها را مورد پیگرد قانونی قرار خواهیم داد.

واکنش به فعالیت سیاسی علی دایی

به گزارش خبرورزشی، عبدالصمد ابراهیمی وکیل علی دایی با انتشار اطلاعیهای درباره برخی سوءاستفادهها از نام سرمربی نفت توضیحاتی را ارائه کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «اخیرا در بعضی شهرستانها، به خصوص در جنوب کشور برخی افراد سودجو با اعلام سرمایهگذاری آقای علی دایی در زمینه ملک و ساخت مجتمعهای تجاری در آن شهرستانها، به فریب مردم پرداخته و افرادی نیز به بهانه اینکه قرار است در آن مکان علی دایی سرمایه گذاری کند، املاکی را خریداری کردند. لازم است به اطلاع برسانم آقای دایی هیچگونه سرمایهگذاری ملک و مجتمع تجاری پنهانی ندارد و اگر بنا به سرمایهگذاری در نقطهای از کشور داشته باشد، قطعا خودشان برای امور کاری به آنجا سفر خواهد کرد و همگان مطلع میشوند.»

در ادامه این بیانیه آورده شده است: «برخی نیز پیشاپیش با برگزاری جلسات پنهانی شبانه تبلیغاتی و انتخاباتی، مدعی شدند علی دایی از آنها در انتخابات شورا حمایت میکند. با تکذیب همه این اخبار، چنین فریبکاریها و بیاخلاقیها را قطعا مورد پیگرد قانونی قرار خواهیم داد و از مردم عزیز هم استدعا دارد فریب اینگونه افراد را نخورند و مطمئن باشند رویه همیشگی علی دایی در عدم فعالیت سیاسی پابرجا بوده و خواهد بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی