۰
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه مارکا مدعی شد بازیکنان تیم بارسلونا هم از تصمیم ناگهانی لوئیس انریکه برای خداحافظی شوکه شدند.

انریکه بازیکنان بارسا را هم شوکه کرد

صحبتهای انریکه برای بازیکنان بارسا کوتاه اما کاملاً شفاف بود و او تکلیفش را مشخص کرد تا به گمانهزنیهایی که درباره آیندهاش وجود دارد پایان دهد. بدین ترتیب سرمربی بارسلونا بازیکنان تیم را هم مثل رسانهها در شوک فرو برد.

روزنامه مارکا مدعی است که هیئت مدیره باشگاه بارسلونا از چند روز پیش از تصمیم انریکه مطلع شده بودند اما اینکه او چرا تا شب گذشته برای اعلام این تصمیم به بازیکنانش صبر کرد، مشخص نیست.

ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا در این خصوص گفت: اعضای تیم از اینکه انریکه در پایان فصل قصد رفتن دارد چیزی نمیدانستند. او اول به ما گفت که چنین تصمیمی گرفته است و بعد هم به رسانهها. امیدوارم فصل را با موفقیت به پایان برسانیم و از مدت زمانی که برای کار کردن با انریکه باقی مانده است لذت ببریم. من امیدوار بودم که انریکه به کارش ادامه دهد. به هر حال بازیکنان تصمیم او را پذیرفتهاند و برایش آروزی موفقیت میکنند.

انریکه در دو فصل نخست از قرارداد سه سالهاش با بارسلونا 8 جام برده است و امسال هم شانس افزودن بر تعداد جامهایش دارد به خصوص در جام حذفی اسپانیا که تیمش به فینال رسیده و به نظر نمیرسد کار چندان سختی برای غلبه بر آلاوس داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی