۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیم‌فصل دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر روسیه پس از وقفه سه ماهه زمستانی با رویارویی تیم‌های تومسک و روستوف آغاز می‌شود.

میهمانی یاران آزمون و میزبانی تیم‌های محمدی و عزت‌اللهی

فردا (جمعه) اولین بازی نیمفصل دوم لیگ برتر روسیه به میزبانی تیم تهجدولی تومسک از روستوف آغاز میشود و سایر دیدارها نیز در روزهای شنبه تا دوشنبه آینده برگزار خواهد شد.

تیم روستوف با بهرهمندی از سردار آزمون، ملیپوش ایرانی در نیمفصل اول این رقابتها با 25 امتیاز جایگاه هفتم جدول ردهبندی را به دست آورد و برای بهبود موقعیت خود و کسب سهیمه اروپایی امید زیادی به کسب امتیازهای بیشتر در نیمفصل دوم دارد.

همچنین تیم ترک گروژنی که میلاد محمدی، مدافع ملیپوش ایرانی را در اختیار دارد، یکشنبه آینده میزبان یوفا است. این تیم جمهوری چچن روسیه هماکنون با 28 امتیاز در رتبه چهارم جدول ردهبندی لیگ برتر روسیه قرار دارد که موفقیت بزرگی برای یاران میلاد محمدی محسوب میشود.

تیم آنژی نیز که برای حضور قدرتمند در ادامه رقابتهای لیگ برتر روسیه سعید عزتاللهی را به صورت قرضی از روستوف جذب کرده، در آخرین بازی هفته اول نیمفصل دوم دوشنبه آینده پذیرای روبینکازان خواهد بود. آنژی با 20 امتیاز در رده یازدهم جدول ردهبندی جای دارد.

در جدول ردهبندی لیگ برتر روسیه تیم اسپارتاک مسکو با 40 امتیاز صدرنشین است و تیمهای زنیت سنپترزبورگ و زسکا مسکو رتبههای دوم و سوم را در اختیار دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی