نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: توافق کی‌روش با فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی را قویا تکذیب می‌کنم.

حرف آخر تاج درباره آینده کی‌روش

به گزارش خبرورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در خصوص آزاد شدن بخشی از  پولهای بلوکه شده فدراسیون فوتبال در فیفا اظهار داشت: خوشحالم به اطلاع مردم برسانم که بخشی از پولهای بلوکه شده آزاد شده است. امیدوارم در فازهای بعدی و با تلاشهای صورت گرفته از سوی کمیته بینالملل و حمیدرضا  آصفی، مشاور بینالملل فدراسیون باقیمانده این پول هم آزاد شود. آنچه در مقطع کنونی میتوانم بگویم این است که این پول هنوز به طور کامل آزاد نشده است و بخشی از آن آزاد شده است. با این وجود پیشبینی من این است که در سال 96، وضعیت خوب و مطلوبی برای فوتبال ما در پیش باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص شایعاتی که مبنی بر اولتیماتوم وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال و کارلوس کیروش در خصوص دعوت ملیپوشان پرسپولیس به تیم ملی شنیده میشود، عنوان کرد: نه، به هیچ عنوان این موضوع را تأیید نمیکنم. هیچ فردی به فرد دیگری اولتیماتوم نداده است. البته طبیعی است که اینجانب با سرمربی تیم ملی مذاکرات متعددی در خصوص تیم ملی انجام بدهم که عندالزوم بسیاری از این مذاکرات هم به اطلاع وزیر محترم ورزش و جوانان و هیئت رئیسه فدراسیون رسیده است. اگر قرار باشد به مطالب مطرح شده در فضای مجازی و برخی اظهارات غیرکارشناسی پاسخ بدهیم، 24 ساعت هم برای فدراسیون فوتبال کم است و به صورت مداوم باید پاسخگو باشیم.

وی تصریح کرد: بنابراین مسائل موردنظر فدراسیون فوتبال در سایت آن منتشر میشود و جای دیگری بازگوکننده نظرات ما نیست. همانطور که گفتم فدراسیون فوتبال بر استفاده از همه ظرفیتها جهت موفقیت تیم ملی تأکید دارد. به دنبال این هستیم که همانطور که گفتم به موقع و با صبوری مشکلات پیش آمده بین تیم ملی و برخی از باشگاهها حل شود. به مصلحت فوتبال کشور نیست که همسو با برخی از اظهارنظراتی که از سر بیاطلاعی و یا اهداف خاصی دنبال میشود، رفتار کنیم. متأسفانه برخی افراد عادت دارند اظهارات غیرکارشناسی درباره تیم ملی مطرح کنند. هر چقدر این اظهارات کمتر شود، بهتر و بهتر است. فراموش نباید کرد که سال 96 ،سال تیم ملی فوتبال است و از نخستین روزهای سال نو تیم ملی به خانههای مردم می رود.بنابراین امیدوارم همه دست به دست هم بدهند که فضای آرام و بدون تنش،برای تیم ملی کشورمان به وجود بیاید.

تاج در خصوص اینکه شنیده میشود سرمربی تیم ملی از اظهار نظر فردوسیپور در خصوص دعوت 8 بازیکن پرسپولیس به تیم ملی ناراحت شده و منبع این صحبتهای مجری برنامه نود را مسئولان فدراسیون فوتبال میدادند، گفت:  نه، این هم از سطح اطلاعات اندک برخی افراد سرچشمه میگیرد. شخصا در مصاحبهای که مدتی قبل و بعد از مذاکرات با سرمربی تیم ملی انجام شد برای چندین بار اعلام کردم ملاک دعوت از بازیکنان نام باشگاههایشان نیست و مهم توانایی و شایستگیهای آنهاست.

وی ادامه داد: با کمی دقت در این جمله مشخص میشود که در میان بازیکنان شایسته فوتبال کشور حتما بازیکنان پرسپولیس هم حضور دارند. این هم طبیعی است که عادل فردوسی پور باهوش و ذکاوت خود متوجه شد که ملیپوشان پرسپولیس مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارند. عزیزان دیگر در رسانههای مکتوب و صدا و سیما هم این بحث را گمانه زنی کرده بودند که ظاهرا مشکل ملی پوشان پرسپولیس وجود ندارد.رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص تصمیم برانکو ایوانکوویچ مبنی بر کنار گذاشتن رامین رضائیان از ترکیب پرسپولیس گفت:باشگاه پرسپولیس مدیریت لایق و کادر فنی شایستهای دارد و قطعا خودشان درباره سرمایههای ملی بهترین تصمیم را میگیرند.شخصا امیدوارم مشکل رضاییان حل شود تا بتواند در پرسپولیس و تیم ملی موثر باشد.

تاج در خصوص صحبتهایی که مبنی بر عقد قرارداد کیروش با فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی به گوش میرسد، عنوان کرد: این موضوع را قویا تکذیب میکنم ،کارلوس کیروش با ایران قراداد دارد و تا پایان آن نیزبه این قراداد پایبند است.انتظار من از رسانهها این است شایعاتی که در این رابطه منتشر میشود توجه نکنند.

وی در خصوص اینکه تا چه زمانی باید نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا  با تیمهای عربستانی در خاج از ایران بازی کنند، گفت:  در این رابطه رایزنیهای خوبی انجام شده است و شاید این دوره آخرین باری خواهد بود که در مرحله مقدماتی و غیر با تیمهای عربستان همگروه می شویم و تا 2 ماه دیگر این موضوع کاملا مشخص خواهد شد.

تاج در پایان خاطر نشان کرد: میخواهم به کار زیبای سه بازیکن تراکتورسازی در این فرصت اشاره کنم.آنطور که به من گفتهاند و بعد فیلمی هم دیدم فاخر تهامی، محمدحسین بهرامی و مهدی شریفی سه بازیکن ارزشمند تراکتورسازی در یک اقدام ارزشی در حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) اقدام به جمع آوری برف در اطراف حرم رضوی کردند.می خواهم به عنوان یک ایرانی از اقدام ارزشمند این سه عزیز تشکر و تقدیر کنم.به طور حتم چنین رفتارهایی هر چقدر در فوتبال ما باشد کم است و امیدوارم بتوانیم روزی در جای جای فوتبال کشورمان شاهد رفتارهای اخلاقی و ارزشی باشیم.فدراسیون فوتبال هم به سهم خود از اقدام ارزشمند فرهنگی و ارزشمند این سه بازیکن تراکتورسازی کمال تشکر را دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی