نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از تساوی تیمش مقابل سایپای تهران ابراز تأسف کرد.

قلعه نویی: شرمنده هواداران تراکتور هستیم

به گزاش خبرورزشی، امیر قلعهنویی پس از تساوی بدون گل تراکتورسازی مقابل سایپا، اظهار داشت: ممنونم از هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند. امروز شرمنده آنها شدیم. از هواداران تشکر میکنم که به ورزشگاه آمدند. در این بازی یاد فصلهای گذشته افتادم که هواداران حضوری پرشور داشتند، هر چند شرمنده آنان شدیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه افزود: در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و فکر میکنم بهترین بازیکن سایپا حامد لک بود. این هم جزئی از فوتبال است. ترسم در این بازی این بود که این همه موقعیت ما گل نشود و یک موقعیت سایپا تبدیل به گل شود. به بازیکنان خدا قوت میگویم. به خصوص نیم ساعت آخر بازی فوتبال خوبی بازی کردند، اما متأسفانه از موقعیتها استفاده نکردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از کرار جاسم راضی هستید یا خیر؟ گفت: کرار تا زمانی که در بازی بود خوب بازی کرد. زمان بازیسازی خیلی به ما کمک کرد که محمد نوری نیز میتوانست در این زمینه به ما کمک کند. سایپا تیم بزرگی است و کافی است بر این مهم به نتایج این تیم در نیم فصل دوم توجه کنیم. قشنگی فوتبال به این است که بازی گل داشته باشد. در بازی قبل هم گفتم که حق ما بود ببازیم. فکر میکنم داور در این مسابقه وقت تلف شده کمی گرفت و در چند صحنه کارشناسان باید نظر دهند. با این حال از گروه داوری تشکر میکنم. در نیمه دوم فوتبال بسیار خوبی بازی کردیم. با اینکه 2 امتیاز از دست دادیم اما بازیکنان ما هر موقع بازیکن حریثف روی زمین میافتد توپ را به بیرون میزدند که این خیلی قشنگتر بود.

قلعهنویی خاطر نشان کرد: اگر روند بازی ادامه داشت و بازیکنان سایپا با افتادن روی زمین به تیم ما سکته تاکتیکی نمیدادند میتوانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم و برای همین من گلهمند هستم. امروز روز قشنگ دروازهبان حریف بود، اما ناراحتم از اینکه دو امتیاز از دست دادیم. وقتی بازیکنان خوب بازی میکنند و فقط توپهای آنان گل نمیشود نمیتوان ارزیابی خاصی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی