۰
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در چند روز گذشته افرادی در پرسپولیس بودند که تلاش کردند برای بخشش رامین رضاییان وساطت کنند اما در نهایت حتی کلامی میان آنها و مربی کروات در این مورد رد و بدل نشد.

وساطت برای بخشش رضاییان ممنوع!

به گزارش خبرورزشی، برخی افراد نزدیک به رضاییان در پرسپولیس چه در میان بازیکنان و چه کادر فنی تصمیم داشتند برانکو را راضی کنند رامین را ببخشد اما متوجه شدند در مقطع فعلی این وساطت هیچ تاثیری نخواهد داشت و حتی به ضرر رضاییان تمام خواهد شد چرا که مرد کروات تصمیمش را درباره ستاره تیمش قطعی کرده و با رفتارش این پیام را به نزدیکان رامین داد: وساطت برای بخشش رضاییان ممنوع!

از این رو نزدیکان رامین متوجه شدند وساطت برای این بازیکن ممکن است حتی وضعیت را وخیم تر از شرایط فعلی کند در نتیجه برای وساطت جلو نیامدند. البته در این میان حساب برخی افراد جداست. افرادی مانند علی اکبر طاهری، محمود خوردبین و کریم باقری می توانند در بخشش رامین تاثیر گذار باشند هر چند این افراد نیز در این چند روز سیاستمدارانه برخورد کردند و با وجود درخواست های مکرر رضاییان ترجیح دادند فعلا سکوت کنند و اگر بخواهند وساطت کنند ترجیح می دهند در زمانی مناسب با برانکو در این مورد صحبت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی