نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرخیو آگوئرو بر خلاف شایعات منتشر شده آماده است در آینده هم با سیتی کارش را ادامه دهد.

آگوئرو: اصلاً به رئال فكر نمی‌كنم

به گزارش روزنامه خبرورزشی، سرخيو آگوئرو آماده مذاكره با منچسترسيتي در مورد آيندهاش است. ستاره آرژانتيني سيتي بعد از ورود گابريل ژسوس برزيلي در ژانويه جايگاهاش را در تركيب ثابت از دست داد. او هيچ تضميني هم در مورد آيندهاش دريافت نكرده اما باشگاه گفته كه او را نميفروشد. پپ گوارديولا هم گفته كه گلزن برتر تيمش هر زمان كه بخواهد ميتواند در مورد آيندهاش تصميم بگيرد اما ستاره سابق اتلتيكو مادريد گفته: «باشگاه ميتواند خواسته خودش را مطرح كند اما در ماه ژوئن آنها بايد با من ديدار كنند. يك نكته اين است كه آنها رسماً اعلام كنند چه ميخواهند و بحث ديگر اين است كه خواستهشان را به من بگويند.»

 

او در مورد اينكه آيا باشگاه به طور مستقيم به او گفته كه قراردادش تمديد ميشود يا نه كه در جواب گفت: «نه به من چيزي اعلام نشده و فعلاً بايد خودم را وقف بازيها و فوتبال بكنم. من فعلاً نميخواهم درگير فكر كردن به آيندهام بشوم.»

 

اظهارات آگوئرو از اين جهت متناقض است كه او ماه ژانويه همراه با گوارديولا در حال صرف شام ديده شد اما در عين حال گفته ميشود كه او علاقهمند پيوستن به رئالمادريد است. پاريسنژرمن را هم يكي از جديترين علاقهمندان اين مهاجم معرفي كردهاند اما مسئولان سيتي از اينكه ورود ژسوس حس رقابت را در آگوئرو برانگيخته و باعث درخشش او شده كاملاً راضي هستند. 4 گلي كه او طي 8 روز اخير در دو بازي به ثمر رسانده آنها را در مورد آمادگي كامل اين بازيكن مطمئن كرده است. خود آگوئرو علاقهمندياش به رئال را تكذيب كرده: «اصلاً به رئال يا هر تيم اسپانيايي ديگري فكر نميكنم. تمركز من روي سيتي است. اين باشگاه است تصميم ميگيرد در مورد من چه كند. خودم دوست دارم بمانم اما اين سيتي است كه ماه ژوئن بايد تصميم نهايي را بگيرد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی