نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آمار نشان می‌دهد وضعیت خط دفاعی کهکشانی‌ها با حضور کاپیتان‌شان بدتر است.

رئال بی‌راموس هر 185 دقيقه گل می‌خورد و با او هر 68 دقيقه!

به گزارش روزنامه خبرورزشی، سرخيو راموس مدافع و كاپيتان باتجربه رئالمادريد، اين روزها به شدت زير ذرهبين منتقدان تيم مادريدي قرار گرفته است.

 

منتقدان بر اين باورند كه راموس خواستههاي شخصياش براي شركت در حركات تهاجمي تيم را به وظايفش كه انجام كارهاي دفاعي است ترجيح ميدهد و آمار و ارقام منتشره نيز اين را تأييد ميكند: تعداد گلهاي دريافتي رئالمادريد در زمان حضور سرخيو راموس در تركيب تيم، دو برابر زماني است كه او در تركيب نيست و در اكثر مواقعي كه كاپيتان راموس در تركيب اصلي باشد، تيمش اكثر امتيازات را از دست ميدهد.

 

در جريان بازي پنجشنبه رئال مقابل لاس پالماس هم راموس يكي از ضعيفترين بازيهايش در سالهاي اخير را به نمايش گذاشت. او به تيم حريف يك ضربه پنالتي هديه داد و در صحنه به ثمر رسيدن گل سوم لاس پالماس مقصر اصلي بود. او در جريان مسابقه هم جايگيريهاي اشتباهي داشت و از نظر خيليها، لاس پالماس بايد كسب يك امتياز از اين بازي را مديون راموس باشد. البته اين اتفاقي تازه نيست.

 

در بازي هفته گذشته رئال در لاليگا نيز دوربينهاي تلويزيوني صحنهاي را به تصوير كشيدند كه در آن پهپه، به نوعي گوش سرخيو راموس را كشيد و آن دو در حال جروبحث بودند و مدافع پرتغالي از راموس ميخواست تا در خط دفاع جايگيري درستي داشته باشد. در بازي پنجشنبه هم كيلور ناواس بارها و بارها از سرخيو راموس ميخواست تا وظايفش را به درستي انجام دهد.

 

بنا بر آمار تا به اينجا در بازيهايي كه راموس در تركيب تيمش قرار داشته، رئال به طور ميانگين در هر بازي 1/57 گل دريافت كرده ولي وقتي او در زمين نباشد، رئال به طور ميانگين 0/8 گل ميخورد.

 

البته او يكي از كليديترين و تأثيرگذارترين بازيكنان رختكن تيم است ولي شايد نياز باشد تا زيدان كمي به او استراحت دهد. سرمربي فرانسوي بيصبرانه منتظر بازگشت واران است تا بتواند براي چند بازي راموس را روي نيمكت بگذارد.

 

رئال در رقابتهاي اين فصل لاليگا 24 بازي برگزار كرده و 2160 دقيقه به ميدان رفته و 25 گل خورده. از اين 2160 دقيقه، راموس مجموعاً 1422 دقيقه در تركيب رئال بوده و در اين دقايق تيمش 21 گل خورده (يك گل در هر 68 دقيقه) و در 738 دقيقه باقيماندهاي كه رئال بدون راموس بازي كرده، اين تيم تنها 4 گل دريافت كرده (يك گل در هر 185 دقيقه)! يعني با حضور راموس در تركيب رئال، اين تيم سه برابر بيشتر از زمان نبودنش گل ميخورد.

 

راموس در اين فصل در 16 بازي لاليگا به ميدان رفته و در 8 بازي تيمش به خاطر مصدوميتهاي متعدد غايب بوده. مقايسه دفعات كلينشيت رئال در بازيها در بود و نبود راموس هم يك امتياز منفي براي اوست. در حضور او در تركيب اصلي رئال سه بار توانسته كلينشيت كند اما در نبود راموس در تركيب اصلي همتيميهايش در 4 بازي موفق به كلينشيت شدهاند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی