۰
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبر كوتاه ولی بسیار تأسف‌بار بود. سیروس پورموسوی، سرمربی موفق استقلال خوزستان گفت در دبی برای هزینه‌های تیم 200 میلیون از ماركو مربی برزیلی‌مان پول گرفتیم!

بله، تیمی كه نماینده یك استان و حالا نماینده یك كشور است پول هتل و غذا و ... ندارد و باید از یك مربی برزیلی پول قرض بگیرد. بعد هم آقایان مسئول روزی سه نوبت مصاحبه میكنند كه باشگاهها نباید بدهكار باشند و باید طلب همه را بدهند و... سؤال اینجاست كه آیا ارگان یا نهادی وجود ندارد كه لااقل به نمایندگان ایران 500 میلیون بدهد تا از مربیان خارجی خود پول قرض نگیرند؟! از همین ابتدای سال تا امروز حداقل بازیكنان 9 تیم اعتصاب كردهاند كه خودش در دنیا یك ركورد محسوب میشود و میتوانیم به آن ببالیم! البته این جور خبرها را نباید باور كرد چون یك سری از همین بازیكنانی كه اعتصاب میكنند ساعت 140 میلیونی و ماشین 600 میلیونی و آپارتمان 4، 5 میلیاردی دارند ولی بعضاً با هدایت و همراهی مربیان خود اعتصاب میكنند كه چكهای بعدی را زودتر نقد كنند!

***

سه سال قبل مهدی تاج كه نایب رئیس فدراسیون بود گفت اجازه ورود باشگاههای بدهكار به لیگ برتر را نمیدهیم و این ادعا دقیقاً دیروز (یكشنبه 15 اسفند) تكرار شد. سؤال اینجاست كه وقتی باشگاهی پول هتل و غذا و بلیت و... ندارد چرا در لیگ شركت میكند و چرا قراردادهای میلیاردی میبندد؟ واقعاً در كل این فوتبال چند بازیكن، ارزش یك میلیارد پول را دارند كه مدیران دولتی فوتبال ما 40، 50 قرارداد میلیاردی بستهاند؟ چطور وقتی میخواهند بیایند و شعار بدهند پول هست و همه چیز خوب است اما به وقت پرداخت پول و حضور در آسیا كه میشود برای تهیه نان بربری هم مشكل دارند؟!

برای پایان دادن به این اعتصابهای الكی و بحرانهای مالی حداقل یك سال باید لیگ را با شركت 6، 7 باشگاه كه شاید بدهكار نباشند، برگزار كرد. باور كنید یك وقتهایی فقط «چوب زور» است كه جواب میدهد نه حرف و شعار و وعده.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی