۰
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یك اخراج زودهنگام شرایط بازی را تغییر داد. این اخراج به ضرر پرسپولیس هم شد. اگر نفت در دقایق ابتدایی 10 نفره نمی‌شد به لاك دفاعی نمی‌رفت و طبیعتاً پرسپولیس می‌توانست راحت‌تر بازی كند.

حضور پرتعداد بازیكنان نفت در منطقه یكسوم دفاعی به خصوص حول و حوش دروازه عرصه را بر پرسپولیسیها تنگ كرد و حملات ره به جایی نمیبرد و در بهترین شرایط ضربه علیپور به تیر عمودی دروازه خورد.

حملات دامنهدار پرسپولیسیها در نیمه نخست و همچنین دفاع سختكوشانه نفتیها واكنش طبیعی بازیكنان دو تیم به تصمیم داور بود اما برانكو كه در كنار زمین آرامش دارد و به دقت بازی را دنبال میكند بین دو نیمه توصیههای خوبی به شاگردانش داشت چراكه شیوه بازی تیم در وقت دوم كمی تغییر كرد.

در برابر تیمهایی كه در منطقه یكسوم دفاعی پرتعداد بازی میكنند باید با پاس به عرض توپ را به كنارهها برد و بعد كاتبك كرد و از همه مهمتر شوت زد. پرسپولیس روی این حربه به گل رسید و صاحب چند موقعیت خوب دیگر هم شد.

چشم نفت در نیمه دوم بیشتر به ضدحملات بود تا در نیمه اول. به خصوص بعد از خوردن گل، چون دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت. تعویضهای علی دایی هم در همین راستا بود اما تغذیه مهرههای تهاجمی نفت توسط آندو به خوبی صورت نمیگرفت. آندو از روزهای خوب خود كمی فاصله گرفته است. شاید بهتر بود علی دایی به جای ایمان مبعلی، آندو را بیرون میكشید! روی حملات نفت برای جبران گل خورده، پرسپولیس در ضدحمله و روی خلاقیت مهدی طارمی به گل دوم هم رسید.

حسن این بازی برای نفت معرفی یك دروازهبان جوان به فوتبال كشور بود؛ شهاب عادلی. البته این دروازهبان زیر 20 سال پیشتر در تیم ملی جوانان در جام ملتهای آسیا ارائهگر بازیهای خوبی بود و در بحرین نشان داد میتواند آینده روشنی داشته باشد.

نفت فصل گذشته با شكست پرسپولیس قهرمانی را از این تیم گرفت اما در این فصل پرسپولیس را به جام نزدیك كرد. البته الحق والانصاف این نفت، نفت فصل گذشته نیست. دستكم از مهره خوب خالی شده است. مضاف بر اینكه همانند فصل گذشته شرایط مالی اسفناكی دارد با وجود اینكه به بخش خصوصی واگذار شده است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی