۰
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنتونیو کونته سرمربی چلسی که فعلاً خانواده خودش را در انگلیس به همراه ندارد از سختی زندگی بدون همسر و دخترش می‌گوید.

كونته: تنها زندگی كردن خیلی سخت است

به گزارش روزنامه خبرورزشی، آنتونيو كونته بعد از اتمام همكارياش با چلسي از تجربههاي متفاوت استقبال خواهد كرد.

 

مربي سابق يوونتوس و تيم ملي ايتاليا به خاطر شايعاتي كه در مورد رفتنش به اينتر منتشر شده، مجبور شد تا دوباره روي وفاداري خودش به چلسي تأكيد كند. او جولاي گذشته قرارداد سه سالهاي را با اين تيم امضا كرده و اين فصل باعث پيشتازي و صدرنشيني آبيپوشان لندني در جدول بوده و تا كسب پنجمين جام ليگ برترشان راه زيادي در پيشرو ندارند: «من خيلي دوست دارم تجربيات مختلفي را در كشورهاي متفاوت داشته باشم. فكر ميكنم اين تجربيات  ميتواند فوقالعاده باشد. من فقط براي دو تيم بازي كردهام، لچه و يوونتوس اما واقعاً هميشه دوست داشتم به كشورهاي ديگري بروم و جاهاي ديگر هم تجربه داشته باشم. الان دارم اين دوران فوقالعاده را در انگليس تجربه ميكنم. اميدوارم كه بتوانم سال بعد هم اين تجربه را ادامه بدهم.»

 

همسر و دختر كونته در حال حاضر با او زندگي نميكنند و قرار شده تا پايان مدرسه دخترش در سال جاري در ايتاليا بمانند و بعد از آن به لندن منتقل بشوند: «خانوادهام دلتنگ من هستند. تنها زندگي كردن اصلاً راحت نيست و اين كه خانوادهام هنوز در ايتاليا و جدا از من هستند، شرايط را سخت كرده.»

 

چالشهاي ديگر كونته اين بود كه بعد از هدايت تيم ملي ايتاليا در يورو 2016 فوراً به چلسي پيوست و فرصت زيادي براي وفق دادن خودش با محيط جديد نداشته: «اين اولين فصل من خارج از ايتاليا در يك كشور جديد است و بايد با زبان جديد و عادتهاي تازه آشنا بشوم كه كاملاً با گذشته من فرق داشته. دو روز بعد از اتمام كارم با ايتاليا در يورو به چلسي آمدم به يك باشگاه تازه، با بازيكنان جديد و بايد برخي عادتهاي بازيكنانم را هم تغيير ميدادم اما الان بعد از هفت ماه كه از آمدنم به انگليس ميگذرد، ميتوانم بگويم از تجربهاي كه با چلسي داشتهام، خوشحالم و رابطه بسيار خوبي با باشگاه و بازيكنانم دارم. مطمئنم كه ميتوانم اينجا خيلي پيشرفت كنم.»

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی