نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا از ماتادورهای فعلی حمایت کرد.

پويول: از تيم فعلی اسپانيا خیلی خوشم می‌آید

به گزارش روزنامه خبرورزشی، كارلس پويول اسطوره فوتبال اسپانيا سهشنبه گذشته به عنوان نماينده فيفا به سنتپترزبورگ روسيه سفر كرد. هدف او از انجام اين سفر، بررسي روند آمادهسازي اين كشور براي ميزباني جام كنفدراسيونها در تابستان پيش رو بود. در كمتر از 100 روز به شروع اين تورنمنت، پويول از ورزشگاه كروستوفسكي كه يكي از ورزشگاههاي ميزبان اين تورنمنت و زمين خانگي تيم زنيت است، ديدار كرد. كاپيتان سابق بارسا پس از آن گفتوگويي را با وبسايت رسمي فيفا انجام داد و در آن اعلام كرد كه سفرش به روسيه سفري مثبت بوده. او در جريان اين سفر با برخي از نيروهاي داوطلب كه در جام كنفدراسيونها به همكاري خواهند پرداخت، مسابقه فوتبال سالني نيز برگزار كرده. پويول علاوه بر سنتپترزبورگ، به مسكو هم سفر كرد و از اين شهر زيبا نيز بازديد كرده.

 

در اينجا ميتوانيد گزيدهاي از صحبتهاي كاپيتان اسبق آبيواناريها را مطالعه كنيد:

 

نقش داوطلبان:

خيلي خوب است كه توانستم با نيروهاي داوطلب در روسيه ديدار كنم. هم در ماه جولاي آنها را ديدم و هم حالا. بيش از 176 هزار نفر براي انجام كمك در ميزباني تورنمنتها در روسيه داوطلب شدهاند. اين كمكها باعث برگزاري موفق اين تورنمنتها خواهد شد. نيروهاي داوطلب نقشي حياتي را در برگزاري تورنمنتهاي بزرگ ورزشي ايفا ميكنند و برگزاري چنين تورنمنتهايي بدون آنها غيرممكن خواهد بود.

 

يادآوري جام كنفدراسيونهاي سال 2009 با اسپانيا:

ما در نيمهنهايي مقابل آمريكا باختيم و در آن بازي حقمان باخت بود. آمريكاييها در آن بازي قويتر از ما بودند اما تجربه آن ناكامي در جامجهاني 2010 خيلي به كار ما آمد. ديگر ميدانستيم كه در جامجهاني آفريقايجنوبي چه چيزي انتظار ما را ميكشد و اين يك برگ برنده براي ما در جامجهاني شد.

 

جام كنفدراسيونهاي 2017 روسيه:

 به نظر من در اين تورنمنت (كه با حضور روسيه، پرتغال، مكزيك، استراليا، كامرون، نيوزيلند، آلمان و شيلي برگزار ميشود)، شيلي و آلمان مدعيان اصلي قهرماني هستند. اين را به خاطر فوتبالي كه اين دو تيم ارائه ميدهند، ميگويم. اميدوارم بازيهايي تماشايي و بهيادماندني در روسيه ببينيم.

 

جامجهاني 2018:

براي جام جهاني، آرژانتين، برزيل، ايتاليا و اسپانيا ميتوانند با برنامهريزي دقيق جزو مدعيان باشند. البته اگر در شرايطي خوب گام به روسيه بگذارند. سخت است از الان بخواهيم در اينباره صحبت كنيم. بيش از يك سال تا شروع تورنمنت باقي مانده و اوضاع ميتواند تغيير كند. بايد ببينيم كه چه تيمهايي به جامجهاني ميرسند.

 

تيم فعلي اسپانيا:

من از تيم ملي اسپانياي كنوني خوشم ميآيد. آنها بازيهاي مقدماتي جامجهاني را خيلي خوب شروع كردند ولي هنوز راهي طولاني را پيشرو دارند. بايد ببينيم كه اين مسير چطور طي ميشود. اطمينان دارم كه به جامجهاني ميرسيم؛ هرچند در گروه سختي قرار داريم.

 

ميزباني روسيه:

روسيه ميخواهد چه جام كنفدراسيونها و چه جامجهاني را در بالاترين سطح ممكن ميزباني كند.

 

سفر به روسيه:

سفري فوقالعاده بود. به استاديوم سنتپترزبورگ رفتم و ميتوانم بگويم كه اين ورزشگاه براي ميزباني بازيهاي تراز اول فوتبال دنيا آماده است. در مسكو هم با نيروهاي داوطلب ديدار كردم و سوار بر متروي معروف شهر شدم. در هر دو شهر شور و هيجان زيادي وجود دارد. روسها هيجان زيادي براي شروع اين تورنمنتها دارند.

 

يادآوري مصاف با روسيه در يورو 2008:

آن بازي، شروع موفقترين دوران فوتبال اسپانيا بود. تيم ملي روسيه را به خوبي در ذهن دارم و فكر ميكنم روسيه و اسپانيا در آن تورنمنت فوتبالي واقعاً تماشايي را ارائه دادند. آن روسيه بازيكناني فوقالعاده داشت و شكست دادن آنها در مرحله گروهي (با نتيجه يك-4) و سپس برد صفر-3 در نيمهنهايي، نتايج خيلي مهمي بودند. شايد بتوان اين دو بازي را بهترين عملكرد اسپانيا در يورو 2008 دانست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی