نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم بارسلونا در فصل جاری یازده مرتبه موفق شده بیش از چهار گل بزند که می‌تواند هشداری برای پاریسی‌ها باشد.

بارسای 2017-2016 با يازده برد چهار گل به بالا

به گزارش روزنامه خبرورزشی، بارسلونا شنبهشب موفق شد مقابل سلتاويگو به برد قاطعانه صفر- 5 دست بيابد كه اين برد قطعاً براي بازي حساس چهارشنبهشب مقابل پاريسنژرمن (دستكم از لحاظ روحيهاي هم كه شده) به كار آنها خواهد آمد.

 

آبيواناريها تا به اينجا در رقابتهاي اروپايي به يك برد صفر-7 رسيدهاند و دو بار صفر-4 حريفان را شكست دادهاند.

 

برد صفر- 5 مقابل سلتا به شاگردان انريكه انگيزههاي كافي را داد تا آنها به برگرداندن ورق مقابل پاريسنژرمن اميدوار شوند. اين بازي چهارشنبهشب در ورزشگاه نوكمپ و در دور برگشت مرحله يكهشتم پاياني ليگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد و باخت صفر-4 در بازي رفت پاريس و سرسختي حريف فرانسوي، كار را براي آبيواناريها سخت خواهد كرد اما آمار و ارقام به نحوي است كه نميتوان شانس انريكه و شاگردانش را براي صعود به دور بعد صفر دانست. آبيواناريها توانستهاند در 11 بازي از 43 ديداري كه در اين فصل برگزار كردهاند، به نتيجه مطلوب مدنظرشان برسند و بردهاي پرگلي به دست بياورند و اين حكايت از آن دارد كه آنها ميتوانند چهارشنبهشب، با زدن 4 گل (و البته بدون دريافت گل) دستكم كار را به وقتهاي اضافه بكشانند.

 

برخي از اين بازيها، كه بردهاي پرگلي هم بوده، در رقابتهاي اروپايي و در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا از راه رسيده و 4 تا از آنها در سال جاري ميلادي اتفاق افتاده و دو نتيجه دلنشين در دو بازي متوالي به دست آمده و همين موضوع هشداري جدي براي پاريسنژرمن است؛ بارسا پيش از اين توانسته تا سيتي گوارديولا را با نتيجه صفر-4 ببرد؛ حريفي كه خيليها آن را مشابه پاريسنژرمن ميدانند و در عين حال در مصافهايش با گلادباخ، سلتيك، سلتاويگو، اسپورتينگ خيخون (دو بار)، آلاوس، ايبار، لاسپالماس، دپور و اركولس هم نتايج خيرهكنندهاي به دست آورده.

 

از ديگر نتايج قابلتوجه شاگردان انريكه در اين فصل ميتوان به برد پرگل 2-6 مقابل بتيس، 5 گله كردن سوسيهداد (2-5) و همچنين لگانس (5- يك) و زدن 4 گل به اسپانيول (يك-4) اشاره كرد. البته بارساييها در اين بازيها گلهايي را نيز دريافت كردند اما خودشان به خوبي ميدانند كه نبايد در بازي چهارشنبه مقابل شاگردان امري گلي بخورند چون در صورت دريافت گل، كار صعود برايشان به مراتب سختتر ميشود.

 

منظور از ارائه اين آمار اين است كه زدن 4 گل براي بارسا اتفاقي نشدني و غيرممكن نيست و آنها هزاران بار نشان دادهاند كه توان انجام چنين كاري را حتي مقابل تيمهاي بزرگ نيز دارند. آنچه تصورش سخت است، اين كه در چنين ديداري (با در نظر داشتن پتانسيل بالاي پاريسنژرمن)، شاگردان انريكه گلي نخورند. بارسا در 5 بازي اخيرش به جز مصاف با سلتا، در 4 بازي دستكم يك گل خورده (مقابل پاريسنژرمن، لگانس، اتلتيكومادريد و اسپورتينگ خيخون) و اگر اين اتفاق در بازي چهارشنبه نيز تكرار شود و آنها يك گل بخورند، براي رسيدن به مرحله بعد رقابتها واقعاً بايد منتظر يك معجزه بمانند و بتوانند 6 گل وارد دروازه حريف كنند.

 

نتايج ارزشمند بارسا در فصل 2017-2016 كه هشداري براي پياسجي به شمار ميروند:

ليگ قهرمانان اروپا

بارسا 4- گلادباخ صفر

بارسا 4- سيتي صفر

بارسا 7- سلتيك صفر

در لاليگا

بارسا 5- سلتا صفر

بارسا 6-  اسپورتينگ خيخون يك

آلاوس صفر - بارسا 6

ايبار صفر - بارسا 4

بارسا 5- لاسپالماس صفر

بارسا 4- دپور صفر

اسپورتينگ خيخون صفر -  بارسا 5

در جام حذفي

بارسا 7- اركولس صفر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی