نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود این که ونگر دلیل نیمکت‌نشینی سانچس در دیدار برابر لیورپول را تاکتیکی دانست اما این ستاره شیلیایی به درب خروج باشگاه آرسنال نزدیک شده است.

سانچس به در خروجی نزدیک می‌شود

به گزارش روزنامه خبرورزشی، تحمل آرسن ونگر در مورد الكسيس سانچس ديگر به سر آمده و اختلافاتش با اين بازيكن شيليايي به شدت بالا گرفته است. سانچس در ديدار با ليورپول كه تيمش 3 بر يك شكست خورد نيمكتنشين بود و بعداً وارد بازي شد. وضعيت او در آرسنال هر روز نامطمئنتر از قبل ميشود. در اين ميان اما وضعيت خود ونگر در باشگاه مشخص نيست و همين مسئله احتمال جدايي سانچس را هم بيشتر كرده. علاوه بر اين پاريسنژرمن هم علاقه زيادي به اين بازيكن پيدا كرده. بازيكنان آرسنال از وضعيتي كه به خاطر سانچس پيش آمده به ستوه آمدهاند و به نظر ميرسد به خاطر خودخواه بودن اين بازيكن نظر مساعدي نسبت به او ندارند.

 

اما آغازگر اين ماجرا شايد خود ونگر بود كه سانچس را در بازي حساس برابر بايرنمونيخ روي نيمكت نشاند و تيم آن بازي را باخت و بازيكن شيليايي به نوعي رودرروي همتيميهايش قرار گرفت. سانچس در تمرينات هم اين اخلاقهاي بد و غرور را از خود نشان داده و بارها از سوي مسئولان تيم به خاطر رفتارهايي كه شرايط را براي همه سخت كرده مورد مؤاخذه قرار گرفته است. او جلوي ليورپول هم نيمه دوم به ميدان رفت در حالي كه تيمش بازي را 3 بر يك واگذار كرد. اختلافات ونگر با سانچس به خاطر نوع رفتار اين بازيكن شانس تمديد شدن قرارداد سانچس را كاهش داده است و يوونتوس و چند باشگاه چيني به مذاكره با او علاقه نشان دادهاند. سانچس بعد از بازي با ليورپول هم به شدت عصباني بود و اين حس خودش را هم پنهان نكرد. البته به رغم نارضايتياي كه داشت تلاش خودش را در اين ديدار انجام داد. او گلزن برتر اين فصل تيمش بوده و در 35 بازي 20 گل به ثمر رسانده. اين بازيكن علناً گفته ميخواهد در پايان فصل آرسنال را ترك كند و مذاكرات بر سر قرارداد جديد او هم متوقف شده است. پاريسنژرمن چند ماه است كه سانچس را در نظر گرفته و براي پرداخت دستمزد 300 هزار پوند در هفته به او هيچ مشكلي ندارد. با اينكه او از يوونتوس هم پيشنهاد دارد نزديكانش خبر دادهاند كه اين بازيكن سابق اودينزه ميل چنداني به بازگشت به ايتاليا ندارد و فقط اگر پيشنهاد دندانگيري از اسپانيا داشته باشد حتماً وارد مذاكره ميشود. به همين خاطر است كه در مورد پذيرفته شدن پيشنهاد اتلتيكومادريد به او ترديدهاي فراواني وجود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی