۰
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملیپوشان بوكس كمتر از دو ماه تا بازیهای كشورهای اسلامی به خاطر مشكلات مالی و عدم امكانات و غذای نامناسب تمرین را تحریم كردند! آنها تورنمنت راه ابریشم را دارند اما دو جلسه تمرین نكرده‌اند.

اعتصاب به خاطر نامناسب بودن غذا

 به گزارش خبرورزشی چندی پیش بود كه علی دانشمندفر، دبیر فدراسیون بوكس، شرایط اردوی تیم ملی را به دلیل كمبود بودجه ایدهآل ندانست: «خوابگاه نصرت را به سختی فراهم كردهایم تا بوكسورها با تمرین مداوم در اردوها برای بازیهای كشورهای اسلامی و مسابقات آماده شوند. امیدواریم بوكسورها هم شرایط و بیپولی فدراسیون را درك كنند.»

دانشمندفر به مشكلات مالی فدراسیون اشاره میكند: «برای رسیدگی به اردوهای تیم ملی از وزارت ورزش حدود 65 تا 70 درصد بودجه سال 95 را گرفتهایم. در حالی كه كمتر از دو ماه تا پایان سال مانده امیدواریم مشكلات مالی فدراسیون برطرف شود تا برنامههایمان برای ادامه اردوها و پرداخت حقوق معوقه اردونشینان اجرایی شود.»

اما دیروز خبر رسید اردونشینان در اعتراض به كیفیت صبحانه و غذا با تحریم اردوی تیم ملی از ادامه تمرینات سر باز زدند. ملیپوشان معتقدند شرایط اردویی اصلاً مناسب نیست و مسئولان فدراسیون هم برای بهبود شرایط اردوها چارهاندیشی نمیكنند. به همین دلیل ترجیح میدهند قید تمرینات را بزنند.

با اینكه دو مربی اعتراض بوكسورها را تأیید كردند اما بعضی از مربیان به خاطر حفظ موقعیتشان سكوت كردند و شرایط اردو را مناسب میدانند. روحا... حسینی، نایب رئیس فدراسیون بوكس و مدیر سازمان تیمهای ملی با رد خبر اعتراض بوكسورها میگوید: «با اینكه بوكسورها باید در مسابقات دروناردویی شركت كنند، تمرین صبح تعطیل شد.»

یكی از مربیان تیم ملی در این باره میگوید: «بوكسورها از نظر درآمد، شرایط مناسبی ندارند و فقط به خاطر عشق و علاقه است كه به فعالیت ادامه میدهند اما مسئولان هم باید امكانات رفاهی را برای آنها كه از شهر و خانوادهشان دور هستند فراهم كنند، نه اینكه بدون امكانات از آنها فقط مدال بخواهند.»

این مربی با بیان اینكه بوكس ایران توانایی موفقیت در میادین جهانی و قارهای را دارد ادامه میدهد: «ما پتانسیل زیادی داریم و میتوانیم بهترین جایگاهها را به دست بیاوریم؛ مشروط بر اینكه به بوكس و قهرمانان آن مثل همه رشتهها توجه و حمایت شود.»

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی