۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به دلیل حضور رئالی‌ها 146 اتاق هتل آنها در ناپل غیرقابل سکونت شد.

اوج آرامش در ناپل برای شاگردان زيزو

به گزارش روزنامه خبرورزشی، رئالمادريد امشب در شهر ناپل به ميدان خواهد رفت. مادريديها كه فعلاً صدر جدول لاليگا را به بارسلونا تحويل دادهاند، به دنبال قطعي كردن صعودشان به مرحله يك چهارم پاياني ليگ قهرمانان اروپا هستند و بازي پيشرو براي آنها حكم يك فينال را دارد.

 

از همين رو مسئولان رئال سفري آرام و بيحاشيه را به ايتاليا ترتيب دادند و اميدوار بودند كه آنچه در سفر كاروان مادريدي به ناپل در سال 1987 رخ داده بود، تكرار نشود. در آن سال، هواداران تيفوسي ناپولي با تجمع مقابل هتل محل اقامت كاروان مادريدي مانع از خواب راحت بازيكنان رئال در شب قبل از بازي شده بودند.

 

براي اجتناب از چنين اتفاقي، مسئولان هتل پالاس كاراچيولو به همكاري با رئاليها برخاستند. اين هتل دوشنبه شب تنها در اختيار كاروان رئال بود و هيچ فرد ديگري اجازه ورود به 146 اتاق هتل را نداشت.

 

تجربه تلخ سفر قبلي كاروان رئال به ناپل باعث شد كه مادريديها با احتياط كامل تدارك اين سفر را ببينند و در نهايت آرامش در هتل مستقر شدند. نيروهاي پليس هم شعاع 60 متري هتل را مسدود كردند ولي مادريديها براي آنكه خيالشان راحت باشد، هتل را به صورت اختصاصي در اختيار گرفتند. زيدان خواهان آن است كه همه چيز در كمال نظم و انضباط پيش برود و خيالش از همه چيز راحت باشد. او دوست ندارد كه كسي در محوطه قلمرو شاگردانش رفتوآمد كند و اين شرايط در اردوي شهر ناپل برايش فراهم است.

 

نهايت امنيت

هتل محل اقامت كاروان رئال در ناپل، هتلي فوقالعاده است كه از همه تجهيزات لازم برخوردار است. اتاقهايي با ديوارهاي عايق صدا.

 

حتي ورود كاروان رئالمادريد به ناپل هم در كمال امنيت صورت گرفت و شاگردان زيدان از ترمينال معمول فرودگاه استفاده نكردند. بلافاصله بعد از فرود آمدن هواپيما، بازيكنان بدون آنكه وارد ساختمان فرودگاه شوند، با اتوبوس به هتل محل اقامتشان منتقل شدند و در عين حال نيروهاي پليس هم تدارك فراواني را براي تأمين امنيت در طول مدت زمان اقامت كاروان رئال در شهر ناپل فراهم كردند.

 

حتي نيروهاي پليس از مقامات باشگاه رئال خواستند كه به دليل كمبود امنيت در اطراف هتل منتخب مادريديها در ناپل، برنامه توزيع بليت بين هواداران مادريدي را تغيير دهند.

 

هواداران افراطي ناپولي از جمله پرخطرترين هواداران در فوتبال ايتاليا هستند و در يكي از بازيهاي اخير تيمشان در استانبول، رفتارهاي خشني را به نمايش گذاشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی