نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد مایلی کهن - سرمربی تیم ملوان بعد از شکست در برابر نساجی به دلیل درگیری لفظی با مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران نقش بر زمین شد.

وقتی مایلی کهن نقش بر  زمین شد

به گزارش خبر ورزشی، صرف نظر از دیدگاه هایی که محمد مایلی کهن درباره مدیر عامل باشگاه نساجی بر زبان آورد باید گفت درگیری با مدیر عامل باشگاه حریف در شان و شخصیت سرمربی ملوان نیست و کمکی به صعود این تیم نمی کند. 

به زعم مدیر عامل باشگاه نساجی در پایان بازی به سمت داور رفت و به او گفت حتما فیلم بازی را مرور کند تا در بازی های آینده دوباره اشتباه نشود که در این فرصت محمد مایلی کهن بی مقدمه به سمت او آمد و درگیر شد. 

شاید ناراحتی محمد مایلی کهن به خاطر باخت ملوان بوده. علتی غیر از این همه داشته باشد باید گفت اقدام به درگیری آنهم با مدیر عامل از سرمربی تیم ملوان که مربی اخلاق گرایی است دور از انتظار بود و کمکی به وضعیت ملوان و در یک کلام فوتبال نمی کند. آنهم در حالی که جوانان زیادی از روی سکو نظاره گر بازی بودند. 

در هفته های باقی مانده با توجه به حساسیت بازی های پیش روی ملوان محمد مایلی کهن باید کنترل بیشتری روی رفتار خود داشته باشد. او در انزلی هم چند بار با طرفداران تیم ملوان درگیر شده بود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی