۰
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته چهارم دور دوم رقابت‌های لیگ برتر بسكتبال با تثبیت صدرنشینی تیم‌های جنوبی در گروه‌های زوج و ‌فرد به پایان رسید.

فارس‌ها در آستانه انصراف

 به گزارش خبرورزشی در این هفته دو مسابقه حساس برگزار شد كه در تبریز نفت آبادان در حالی كه بیشتر زمانهای بازی از میزبانش شهرداری تبریز عقب بود، در وقت قانونی به تساوی 100- 100 رسید ولی در وقت اضافه به لطف گلهای پركینز و سعید داورپناه 35 امتیازی، با اختلاف دو پوئن 110- 108 فاتح میدان شد. در تهران هم دو حریف قدیمی پتروشیمی بندرامام و شیمیدر رودرروی هم قرار گرفتند كه سهم مهران شاهینطبع در این بازی سراسر هیجان و زیبا برتری 89- 86 بود تا شیمیدر این فصل 3- صفر از این تیم پیش بیفتد. دیداری كه تماشاگر ویژهای هم به نام صمد نیكخواهبهرامی كاپیتان سابق تیم ملی داشت كه از دو تیم برای غرب آسیا پیشنهاد داشت.

مهران شاهینطبع در پایان این مسابقه با رضایت از عملكرد شاگردانش میگوید: «بازیكنانم كار گروهی خیلی خوبی را در میدان اجرا كردند و بار دیگر ثابت كردند با هم میتوانند یك دیدار تماشاگرپسند را ارائه دهند. ضمن اینكه باید بگویم حریف هم خوب بازی كرد و از طرف دیگر هم بازیكن خارجیاش با آمار صددرصدی خیلی خوب بود.»

مصطفی هاشمی، سرمربی شیمیدر هم در جمع خبرنگاران تأكید میكند: «ما میتوانستیم برنده میدان باشیم اما نشد. در ثانیههای پایانی دو شوت ما وارد سبد نشد و باختیم.»

در گرگان هم شاگردان محمد ایزدپناه نتوانستند برابر همتای خود شهرداری كاشان برنده شوند و 55- 51 باختند تا طرفداران آنها در شبكههای مجازی راضی به انصراف این تیم از ادامه لیگ شوند اما در دیار حافظ تیم هیأت فارس كه دو بازیكنش را در مسابقه با نفتیها از دست داده بود و مشكلات مالی همچنان گریبان آنها را گرفته است با پنج بازیكن در میدان ظاهر نشدند تا نیرویزمینی 20- صفر برنده اعلام شود. بازیهای هفته پنجم دور رفت این مرحله فردا برگزار میشود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی