۰
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال اهواز مثل خیلی از تیم های خوب، باسابقه و پرطرفدار در آستانه نابودی کامل است! تیمی که چند فصل پیش با مربیگری فیروز کریمی تنها یک گام تا قهرمانی لیگ برتر فاصله داشت اما با اشتباهات داوری دوم شد! اما این تیم امروز در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور آخر است. با 11 امتیاز از 27 بازی و با 53 گل خورده اولین نامزد سقوط به دسته دوم است!

استقلال اهواز هم می میرد

به گزارش خبر ورزشی، البته این اتفاق برای استقلال اهواز باید دو فصل پیش رخ می داد که به جای سقوط به لیگ 2 امتیاز فولاد نوین را خرید و به لیگ برتر آمد! چه لیگ برتر آمدنی. به سرعت به لیگ یک سقوط کرد و حال هم در آستانه سقوط به دسته دوم است!

حمید رضا بابایی هفتمین مربی استقلال اهواز در این فصل می گوید خیلی از بازیکنانی که به عضویت این تیم در آمده اند در حد و اندازه های بازی در لیگ یک نیستند. او هم چنین به این نکته اشاره کرده پیش از بازی با استقلال اهواز 8 بازیکن در اردوی تیم حاضر شده بودند! متاسفانه این تیم مدت  هاست به حال خود رها شده. حتی اگر یک تیم تستی در اهواز بسته می شد باید بهتر از این تیم نتیجه می گرفت به این خاطر که اهواز مهد استعداد در فوتبال ایران است.

استقلال اهواز یکی از تیم های پرطرفدار و قدیمی کشور است و حیف است به چنین سرنوشتی دچار شود. تیمی که اگر حمایت شود با توجه به نام و آوازه اش حتی دوباره می تواند در لیگ برتر برای قهرمانی بجنگد و مایه مباهات فوتبال خوزستان باشد.

استقلال خوزستان به همه موفقیت هایش در سال های اخیر نتوانسته نگاه ها را به خود جلب کند به این خاطر که نمی شود هویت را به سرعت و با هزینه کردن ایجاد کرد. استقلال اهواز تیمی است با قدمت چندین دهه ای. بخشی از تاریخ فوتبال خوزستان است و بی توجهی به این تیم بی توجهی به هویت فوتبال خوزستان است. بی توجهی به تاریخ فوتبال این استان.

به اندازه کافی در سال های اخیر تیم های قدیمی و ریشه دار محو شده اند. امیدواریم این بلا بر سر استقلال اهواز نیاید. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی