۰
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یوفا تایید کرد یک کشور از بین آلمان و ترکیه به عنوان میزبان رقابت‌های یورو 2024 انتخاب خواهد شد.

آلمان یا ترکیه میزبان یورو 2024

  بعد از این که قرار است رقابتهای یورو 2020 در چند کشور اروپایی برگزار شود، دوباره در سال 2024 این رقابتها در یک کشور برگزار خواهد شد.

یوفا در همین رابطه تایید کرد تاکنون دو کشور آلمان و ترکیه برای میزبانی این رویداد درخواست دادهاند و یکی از این دو کشور به عنوان میزبان انتخاب خواهند شد.

تئودوریس، دبیر اجرایی یوفا، گفت: هر دو کشور شانس یکسانی برای انتخاب به عنوان میزبانی یورو دارند و باید بینیم که فدراسیون های فوتبال این دو کشور چه برنامههای برای میزبانی در سر دارند.

آلمان غربی در سال 1988 توانست میزبان یورو باشد. آنها همچنین در سال 1974 و 2006 میزبانی بزرگترین رویداد جهانی فوتبال یعنی جام جهانی را بر عهده داشتند و به نظر میرسد که شانس بیشتری برای انتخاب به عنوان میزبانی یورو دارد.

ترکیه در چند درخواست قبلی خود برای میزبانی با ناکامی مواجه بوده است و یوفا ایراداتی به ورزشگاه ها و تامین امنیت در این کشور داشته است.  

در همین رابطه ییلدریم دمیرن، مسئول فدراسیون فوتبال ترکیه تاکید کرد: آنها با تمام قدرت تلاش میکنند تا میزبانی این دوره از رقابتها را برای کشور ترکیه به ارمغان بیاورند و ترکیه برای اولین بار یک رویداد مهم فوتبالی را میزبانی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی