نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو بر خلاف ابتدای فصل به لیگ اروپا این روزها بیشتر اهمیت میدهد.

مورينيو: اولويت ما ليگ اروپاست

به گزارش روزنامه خبرورزشی، ژوزه مورينيو اعتراف كرده كه شايد الان ليگ اروپا تنها رقابتي است كه شانس قهرماني در آن براي شياطين سرخ وجود دارد چون رسيدن به سهميه ليگ قهرمانان فصل آينده هدفي دور از دسترس برايشان خواهد بود. آنها امروز در زمين افسي روستوف بازي رفت مرحله يكهشتم نهايي را برگزار ميكنند. يونايتد تيم ششم جدول ليگ برتر است و با آرسنال كه چهارم است، سه امتياز فاصله دارد.

 

با توجه به بازيهاي دشواري كه در پايان فصل دارند، مثل ديدار در زمين آرسنال، تاتنهام و منچسترسيتي، احتمال اينكه يونايتد شانس خاصي براي بالاتر رفتن در جدول داشته باشد، اندك است. قهرماني در ليگ اروپا تنها فرصتي است كه آنها دارند تا از طريقش به ليگ قهرمانان برگردند و حالا مورينيو هم به اين مسئله اعتراف كرده است. او با اد وودوارد نايبرئيس اجرايي باشگاه در مورد اينكه بايد ليگ اروپا را به اولويتشان تبديل كنند، صحبت كرده است: «ليگ اروپا هم رقابت سختي است اما به هدف اصلي ما تبديل شده. اگر روستوف را شكست بدهيم و به يكچهارم نهايي برويم، آنوقت جديتر به اين رقابتها نگاه خواهيم كرد. الان ما هنوز در مرحله يكهشتم قرار داريم و تا پايان راه خيلي باقي مانده اما از يكچهارم نهايي به بعد بوي فينال به مشام ميرسد. من هم آنوقت بايد تيم و تكتك بازيكنان را بررسي كنم و دست به انتخاب بزنم اما در مورد انتخابهايم و اولويتها هميشه با مالكان باشگاه و هيأت مديره صحبت ميكنم هرچند كه الان وقت اين حرفها نيست. فعلاً اول بايد بازي با روستوف را انجام بدهيم. بعدش با چلسي بازي داريم و دوباره با روستوف روبهرو ميشويم. خب دوم شدن در جدول بهتر از سومي است و هرچه رتبهمان بالاتر باشد، بهتر است خصوصاً اگر بتوانيم جزو چهار تيم نخست جدول بشويم.»

 

يونايتد اين فصل در بازيهاي خانگي خودش 17 امتياز از دست داده و هفت تساوي و يك شكست اميدشان را به كسب سهميه ليگ قهرمانان از ميان برده اما در ليگ اروپا شانس بسيار زيادي براي قهرماني دارند. از سوي ديگر محروميت سه جلسهاي زلاتان ايبراهيموويچ هم كار را براي گلزني و پيروزي شياطين سرخ در ليگ برتر سختتر خواهد كرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی