نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه‌های قطری با اشاره به اختلافات سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران از محاصره این تیم توسط مشکلات پیش از رویارویی با شاگردان فوساتی خبر می‌دهند.

روایت رسانه‌های قطری از اختلاف کی‌روش با فدراسیون ایران و برانکو

 روزنامه الشرق قطر در شماره امروز خود با مطلبی تحت عنوان «تیم ملی فوتبال ایران پیش از مصاف با قطر در محاصره مشکلات است»، نوشت: مشکلات بسیاری تیم ایران را پیش از مصاف با قطر در هفته اول دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در گروه A قاره آسیا محاصره کرده است. این اتفاق به عمق اختلافات کارلوس کیروش، سرمربی پرتغالی و فدراسیون فوتبال ایران بازمیگردد. این اتفاق بهویژه پس از ارائه پیشنهاد تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی به کیروش و درخواست دوباره او برای ترک ایران ادامه پیدا کرد.

الشرق در ادامه این خبر خود آورده است: مشکلات کیروش فقط محدود به فدراسیون فوتبال ایران نیست و با باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ درباره دعوت بازیکنان این تیم به اردوی تیم ملی اختلافاتی دارد. برانکو در برههای مانع حضور بازیکنانش در اردوی تیم ملی شد. از سوی دیگر اظهارات اخیر جورج فوساتی، سرمربی قطر مبنی بر مقصر دانستن کیروش در اتفاقات بازی رفت در ورزشگاه آزادی بازتاب گستردهای در رسانههای ایرانی داشت.

روزنامه العرب نیز با اشاره به خشم کارلوس کیروش از فدراسیون فوتبال ایران نوشت: سرمربی پرتغالی دوباره درخواست کنارهگیری خود را از تیم ملی فوتبال ایران مطرح کرد زیرا خواستههای خود جهت اجرایی کردن برنامههای آمادهسازی این تیم و صعود به جام جهانی 2018 روسیه توسط فدراسیون فوتبال تأمین نمیشوند.

این روزنامه قطری در ادامه روایت کوتاهی از اختلافات دو ماه قبل کیروش و برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس و جنگ لفظی آنها در زمان برپایی اردوی تیم ملی در امارات را مورد بررسی قرار داد.

الرایه، دیگر روزنامه قطری است که از احاطه تیم ملی فوتبال ایران توسط اختلافات و مشکلات بسیاری پیش از مصاف با شاگردان جورج فوساتی خبر میدهد و در گزارش خود آورده است: عدم تفاهم کیروش با فدراسیون فوتبال ایران و اختلافاتش از زمان پیشنهاد تیم ملی آفریقای جنوبی و تمایل او برای خروج از ایران نمود بیشتری پیدا کرد. کیروش مدتی قبل قصد کنارهگیری از سمت خود در تیم ملی فوتبال ایران را داشت که با مخالفت فدراسیون فوتبال این کشور مواجه شد.

در ادامه این گزارش روزنامه قطری آمده است: اختلافات در تیم ملی ایران پایان نیافته و برانکو سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که بازیکنانش را در اختیار تیم ملی ایران جهت بازی تدارکاتی برابر عراق قرار نخواهد داد. این مسئله به یکی از اخبار مهم رسانههای ایرانی تبدیل شده است.

رسانههای قطری در آستانه بازی با ایران با انتشار این اخبار سعی در افزایش روحیه شاگردان فوساتی و القای اختلافات و مشکلات در تیم ملی ایران را دارند. قطر که با 4 امتیاز رتبه پنجم جدول ردهبندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جامجهانی 2018 روسیه را دارد سوم فرودین ماه سال 1396 میزبان تیم صدرنشین 11 امتیازی ایران است.

پیش از این جورج فوساتی، سرمربی اروگوئهای تیم ملی قطر نیز جنگ جدید روانی با مقصر خواندن کارلوس کیروش در بازی جنجالی دور رفت این رقابتها برابر ایران در ورزشگاه آزادی به راه انداخته بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی